Nowe możliwości monitorowania użytkowników w ramach pakietu Oracle Enterprise Manager 11g
Oprogramowanie Oracle Real User Experience Insight zapewnia kompleksową obsługę transakcji biznesowych, szybsze wysyłanie ostrzeżeń i reagowanie oraz większą dostępność.
Firma Oracle poinformowała o udostępnieniu najnowszej wersji oprogramowania Oracle Real User Experience Insight zapewniającej rozszerzenie możliwości pakietu Oracle Enterprise Manager 11g w zakresie zarządzania wydajnością aplikacji.
Wersja ta zapewnia integrację z udostępnionymi ostatnio w pakiecie Oracle Enterprise Manager 11g możliwościami zarządzania transakcjami biznesowymi, zapewniając firmom lepszy wgląd w realizację transakcji.
Dzięki tym nowym możliwościom zainteresowane osoby z działu informatyki i z działów biznesowych mogą bez problemu śledzić interakcje użytkowników z aplikacjami - od chwili zainicjowania transakcji biznesowej, aż do jej zakończenia. Pomaga im to szybko identyfikować i rozwiązywać problemy, zanim zaczną one wywierać niekorzystny wpływ na działalność biznesową.
Nowa wersja pomaga także firmom radykalnie ograniczyć negatywny wpływ problemów z wydajnością poprzez skrócenie czasu wysyłania ostrzeżeń o pogorszeniu się kluczowych wskaźników wydajności (KPI) aż o 80% - z pięciu minut do jednej minuty.
Wprowadzone rozszerzenia stanowią integralną część pakietów kontrolnych dla Oracle Siebel CRM i Oracle PeopleSoft Enterprise, pakietu Oracle E-Business Suite oraz Oracle JD Edwards EnterpriseOne, zapewniając zaawansowane, specyficzne dla poszczególnych aplikacji możliwości ich szybszego wdrażania i uaktualniania.
Najważniejsze cechy:
- Kompleksowy wgląd w transakcje biznesowe: integracja z pakietem Oracle Business Transaction Management, co pozwala połączyć monitorowanie obsługi użytkowników ze śledzeniem poprawności wykonywania zainicjowanych przez nich transakcji. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie umożliwiające integrację monitorowania użytkowników i zarządzania oprogramowaniem warstwy pośredniej.
- Większa wydajność i dostępność: możliwość skonfigurowania elementów oprogramowania Oracle Real User Experience Insight w sposób zapewniający obsługę przełączania awaryjnego, scentralizowane zarządzanie konfiguracjami tych elementów oraz większą elastyczność i wydajność kokpitów sterujących.
- Obsługa śledzenia udostępniania treści w sieci (Content Delivery Network - CDN): możliwość tworzenia raportów zawierających dane geograficzne na temat ruchu, których zażąda sieć CDN, co pozwala tworzyć w przezroczysty sposób kopie lustrzane treści, aby skrócić czasy ich pobierania w serwisach ogólnoświatowych.
- Szerszy zakres obsługi usług internetowych: zapewnienie możliwości lepszego dopasowania i skorelowania danych związanych z wydajnością działalności biznesowej (takich jak identyfikator i cena produktu) z danymi na temat wydajności infrastruktury technicznej (takimi jak czasy reakcji i częstotliwość występowania błędów).
- Szerszy zakres eksportu danych z wykorzystaniem języka SQL: zapewnienie użytkownikom możliwości wykorzystania danych z oprogramowania Oracle Real User Experience Insight w ramach wielokanałowej komunikacji z klientami.
- Akcelerator dla systemów Oracle FLEXCUBE Universal Banking i Oracle FLEXCUBE Direct Banking: zapewnienie bezpiecznego wglądu w dane na temat użytkowników korzystających z tych produktów.
Informacje dodatkowe
- Oracle Enterprise Manager 11g
- Oracle Real User Experience Insight
- Informacja prasowa: Oracle Enterprise Manager 11g Extends Business-Driven Application Management to Large-Scale Environments
- Webcast: Shield Your End Users from Catastrophe
- Wideo: Ferrovie Dello Stato, largest Italian transportation company, uses Oracle Real User Experience Insight to monitor their online ticket sales
- Blog: Oracle Enterprise Manager
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Katarzyna.Pilarska@oracle.com
Oracle Polska na Facebooku
http://www.facebook.com/OraclePolska
Blog Oracle Polska
http://oracle-pl.blogspot.com/
Nadesłał:
Oracle
|