Nowe możliwości monitorowania użytkowników w ramach pakietu Oracle Enterprise Manager 11g


2011-04-18
Oprogramowanie Oracle Real User Experience Insight zapewnia kompleksową obsługę transakcji biznesowych, szybsze wysyłanie ostrzeżeń i reagowanie oraz większą dostępność.

Firma Oracle poinformowała o udostępnieniu najnowszej wersji oprogramowania Oracle Real User Experience Insight zapewniającej rozszerzenie możliwości pakietu Oracle Enterprise Manager 11g w zakresie zarządzania wydajnością aplikacji.

Wersja ta zapewnia integrację z udostępnionymi ostatnio w pakiecie Oracle Enterprise Manager 11g możliwościami zarządzania transakcjami biznesowymi, zapewniając firmom lepszy wgląd w realizację transakcji.

Dzięki tym nowym możliwościom zainteresowane osoby z działu informatyki i z działów biznesowych mogą bez problemu śledzić interakcje użytkowników z aplikacjami - od chwili zainicjowania transakcji biznesowej, aż do jej zakończenia. Pomaga im to szybko identyfikować i rozwiązywać problemy, zanim zaczną one wywierać niekorzystny wpływ na działalność biznesową.

Nowa wersja pomaga także firmom radykalnie ograniczyć negatywny wpływ problemów z wydajnością poprzez skrócenie czasu wysyłania ostrzeżeń o pogorszeniu się kluczowych wskaźników wydajności (KPI) aż o 80% - z pięciu minut do jednej minuty.

Wprowadzone rozszerzenia stanowią integralną część pakietów kontrolnych dla Oracle Siebel CRM i Oracle PeopleSoft Enterprise, pakietu Oracle E-Business Suite oraz Oracle JD Edwards EnterpriseOne, zapewniając zaawansowane, specyficzne dla poszczególnych aplikacji możliwości ich szybszego wdrażania i uaktualniania.

Najważniejsze cechy:

  • Kompleksowy wgląd w transakcje biznesowe: integracja z pakietem Oracle Business Transaction Management, co pozwala połączyć monitorowanie obsługi użytkowników ze śledzeniem poprawności wykonywania zainicjowanych przez nich transakcji. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie umożliwiające integrację monitorowania użytkowników i zarządzania oprogramowaniem warstwy pośredniej.
  • Większa wydajność i dostępność: możliwość skonfigurowania elementów oprogramowania Oracle Real User Experience Insight w sposób zapewniający obsługę przełączania awaryjnego, scentralizowane zarządzanie konfiguracjami tych elementów oraz większą elastyczność i wydajność kokpitów sterujących.
  • Obsługa śledzenia udostępniania treści w sieci (Content Delivery Network - CDN): możliwość tworzenia raportów zawierających dane geograficzne na temat ruchu, których zażąda sieć CDN, co pozwala tworzyć w przezroczysty sposób kopie lustrzane treści, aby skrócić czasy ich pobierania w serwisach ogólnoświatowych.
  • Szerszy zakres obsługi usług internetowych: zapewnienie możliwości lepszego dopasowania i skorelowania danych związanych z wydajnością działalności biznesowej (takich jak identyfikator i cena produktu) z danymi na temat wydajności infrastruktury technicznej (takimi jak czasy reakcji i częstotliwość występowania błędów).
  • Szerszy zakres eksportu danych z wykorzystaniem języka SQL: zapewnienie użytkownikom możliwości wykorzystania danych z oprogramowania Oracle Real User Experience Insight w ramach wielokanałowej komunikacji z klientami.
  • Akcelerator dla systemów Oracle FLEXCUBE Universal Banking i Oracle FLEXCUBE Direct Banking: zapewnienie bezpiecznego wglądu w dane na temat użytkowników korzystających z tych produktów.

Informacje dodatkowe

  • Oracle Enterprise Manager 11g
  • Oracle Real User Experience Insight
  • Informacja prasowa: Oracle Enterprise Manager 11g Extends Business-Driven Application Management to Large-Scale Environments
  • Webcast: Shield Your End Users from Catastrophe
  • Wideo: Ferrovie Dello Stato, largest Italian transportation company, uses Oracle Real User Experience Insight to monitor their online ticket sales
  • Blog: Oracle Enterprise Manager

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Katarzyna.Pilarska@oracle.com

Oracle Polska na Facebooku

http://www.facebook.com/OraclePolska

Blog Oracle Polska

http://oracle-pl.blogspot.com/

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl