Nowe obowiązki ochrony danych osobowych w praktyce sieci i galerii handlowych


Nowe obowiązki ochrony danych osobowych w praktyce sieci i galerii handlowych
2017-01-20
Odpowiadasz za program lojalnościowy lub działania marketingowe? Zostało Ci niewiele czasu na dostosowanie się do nowych wymogów UE w zakresie ochrony baz marketingowych. Przyjdź 2 marca do PRCH, by dowiedzieć się jak nie wpaść w pułapkę wysokich kar i skarg klientów.

Szkolenie z Tide Software w PRCH 02.03.2017

godz. 10.00 -12.00 ul. Nowogrodzka 50, 02-695 Warszawa

Czemu to szkolenie jest tak ważne?

Niebawem firmy mogą stanąć przed koniecznością usunięcia posiadanych baz z danymi klientów potencjalnych i obecnych. Wynika to z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego, które zniesie całkowicie polską ustawę o ochronie danych osobowych.

Dotkliwe kary

Za nieprzestrzeganie prawa przewidziano kary finansowe do 20 000 000 EUR bądź do 4 % całkowitego światowego obrotu z poprzedniego roku. Zostało mało czasu, by od klientów pozyskać nowe zgody na przetwarzanie (czyli też przechowywanie) i prowadzenie działań marketingowych, zaktualizować treści klauzul i opracować zasady zabezpieczania danych.

Startujemy 2 marca

Podczas pierwszego w 2017 roku spotkania PRCH Retailers Club odbędzie się 2-godzinne szkolenie. Specjalista - z firmy Tide Software - z zakresu e-komunikacji i działań marketingowych wraz z prawnikiem i doświadczonym administratorem bezpieczeństwa firmy iSecure opowiedzą o kluczowych zmianach prawnych, które zaczną obowiązywać od maja 2018 roku.

Prelegenci przedstawią zmiany w ujęciu praktycznym, patrząc pod kątem sieci i galerii handlowych.

Szczegółowy program i rejestracja: http://prch.org.pl/pl/edukacja/2-spotkania-klubowe/57-nowe-obowiazki-ochrony-danych-osobowych-w-praktyce-sieci-i-galerii-handlowych

Pytania: email: apiaskowska@prch.org.pl, tel.: 22 629 23 81

Źródło: Tide Software

Nadesłał:

Tide Software Sp. z o.o.
http://TideSoftware.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl