Nowe opakowania - niezmienna jakość Physiogelu
Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare wprowadza nowe wzory opakowań produktów marki Physiogel.
Celem zmiany jest dostarczenie konsumentkom czytelnych, jasnych informacji na temat przeznaczenia produktów oraz korzyści płynących z ich codziennego stosowania. Wygląd nowoczesnych opakowań podkreśla główne wartości, jakie znalazły się u podstaw tworzenia marki Physiogel: wysoka jakość codziennej pielęgnacji skóry, najwyższy poziom wiedzy naukowej oraz bezpieczeństwo stosowania i niezawodna skuteczność.
Nowa szata graficzna produktów Physiogel w sposób jasny i czytelny komunikuje ich przeznaczenie oraz główne korzyści płynące z codziennego stosowania. Dzięki temu decyzja konsumentek o wyborze i zakupie odpowiedniego kosmetyku, dostosowanego do potrzeb nawet najbardziej wrażliwej skóry, jest prosta i szybka.
Nowoczesny i przejrzysty wygląd opakowań podkreśla innowacyjność marki Physiogel. Graficzny element przypominający falę jest nawiązaniem do zaawansowanej technologii Biomimic oraz wysokiej jakości i bezpieczeństwa stosowania hipoalergicznych produktów.
Teraz, dzięki eleganckiemu wyglądowi opakowań, wysokiej jakości produktu oraz rezultatom, jakie zapewnia systematyczne stosowanie Physiogelu, codzienne zabiegi nabierają charakteru pielęgnacyjnego spa.
W nowych opakowaniach zastosowano wyraźne, kolorystyczne rozróżnienie poszczególnych linii. Ułatwią one kupującym zlokalizowanie produktów na aptecznych półkach. Kolor czerwony dedykowany jest linii Łagodzenie i ulga, niebieski - linii Codzienne nawilżanie,
a zielony - Pielęgnacji włosów i skóry głowy.
Physiogel cieszy się dużym zaufaniem i powodzeniem wśród konsumentek. Świadczą o tym wyniki ich sprzedaży. W roku 2013 marka urosła wartościowo o 65% w stosunku do roku poprzedniego i jest najdynamiczniej rozwijającą się marką wśród dermokosmetyków (źródło: dane IMS Health; Sprzedaż wartościowa YTD 12.2013 vs YAP).
Nadesłał:
jojk
|