Nowe rozwiązanie dla klientów Sage: dostęp do rachunku bankowego


Nowe rozwiązanie dla klientów Sage: dostęp do rachunku bankowego
2009-07-13
Firma Sage sp. o.o., wiodący producent i dostawca oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP w Polsce, uruchomiła nową funkcjonalność dla swoich użytkowników, która pozwala na szybką wymianę informacji finansowych z systemami bankowymi, wprost z popularnych systemów Symfonia i Forte.

Działający z poziomu programu finansowo-księgowego dostęp do unikalnego rozwiązania BRE Banku - iBRE Connect - wspomaga zarządzanie rozrachunkami. Oznacza to stały dostęp z jednego źródła do aktualnych danych finansowych i usprawnia proces komunikacji z bankiem oraz poprawia efektywność w przeprowadzaniu transakcji finansowych.

Dodatkową korzyścią dla użytkownika jest oszczędność czasu i mniejsza pracochłonność w przeprowadzaniu transakcji. Wygodne połączenie on-line z kontem bankowym i dokonywanie operacji bezpośrednio z programu finansowo-księgowego nie wymaga bowiem dodatkowego logowania w systemie banku. Eliminuje to konieczność jednoczesnej pracy w dwóch programach. Wykorzystanie dostępu do iBRE Connect w programach Sage gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo kodowania i wymiany danych. Prowadzanie transakcji za pośrednictwem zintegrowanego rozwiązania jest całkowicie bezpieczne, ponieważ połączenie jest autoryzowane podpisem elektronicznym, a dane są szyfrowane w systemie bankowym. Rozwiązanie to umożliwia między innymi zarządzanie pełnym cyklem realizacji płatności, dostęp do aktualnych sald rachunków, pobieranie bieżących i historycznych wyciągów bankowych MT940, tabel kursowych oraz komunikację z bankiem.

Najważniejszej korzyści dla użytkownika rozwiązania:

Bezpośrednie połączenie z programów finansowo-księgowych Sage (Symfonia i Forte) i zlecanie przelewów wprost z okna rozrachunków oraz możliwość tworzenie paczek zleceń na podstawie rozrachunków. Wsparcie transferów walutowych i dostęp do generowanych przez system iBRE raportów (salda rachunków, wyciągi, obroty, kursy walut, stan płatności, etc.). Bezpośredni kontakt z bankiem za pośrednictwem wiadomości tekstowych.

Więcej informacji:

http://www.sage.com.pl/detail-1c.asp?id=2079

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl