Nowe technologie na nowo definiują zarządzanie zasobami ludzkimi
Liferay - case study Hays
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HR) to dziedzina, w myśl której na pierwszym miejscu stawia się ludzi i ich wpływ na organizację. Jednak we współczesnej erze rewolucji cyfrowej i rozwoju technologicznego, dogmaty HR znajdują nowe podstawy. Technologia wyznacza pionierskie, unikalne podejścia do zarządzania pracowników, usprawniając procesy i dając wiele nowych możliwości. Obecnie na każdy aspekt HR mają wpływ narzędzia technologiczne - od przyciągania talentów, zatrudniania i szkolenia kandydatów po zatrzymywanie najlepszych pracowników. Z tego powodu bycie na bieżąco z kluczowymi narzędziami opartymi o nowe technologie, ma znaczenie nie tylko dla branży HR, ale także dla funkcjonowania całych firm.
Hays jest wiodącą globalną firmą rekrutacyjną, która działa w 33 krajach i wyróżnia się w sektorze rekrutacji specjalistycznej ze względu na skalę i różnorodność modelu biznesowego. Firma ta potrzebuje technologii, która może szybko działać, skalować się wraz z rozwojem organizacji i zapewniać swoim kandydatom świeże, elastyczne doświadczenia cyfrowe. Najlepsze narzędzia technologii HR pomagają zarządzać wieloma operacjami, w tym rekrutacją, płacami i świadczeniami, zarządzaniem wiedzą o kandydatach, uczeniem się i rozwojem. Możliwość efektywnego zarządzania tymi obszarami przekłada się na wiele korzyści dla organizacji, takie jak usprawnienie operacji biznesowych i wzbogacenie doświadczeń pracowników, aby byli bardziej zaangażowani.
Ponieważ co minutę nowy kandydat szuka pracy, Hays, działa na bardzo konkurencyjnym rynku. Od absolwentów po dyrektorów generalnych, od małych firm po międzynarodowe koncerny, Hays każdego roku przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z ponad milionem kandydatów. Prawie wszystkie te interakcje zaczynają się od obecności firmy w Internecie. Dlatego właściwe stworzenie podstaw jest absolutnie krytyczne dla tego biznesu.
Wiedzieliśmy, że firma Hays potrzebuje czegoś więcej niż mocnego CMS. Platforma, która naprawdę pozwoli budować punkty kontaktu z klientami dokładnie tak, jak tego chcą, a jednocześnie zapewni im ramy do realizacji cyfrowych celów biznesowych. To znacznie więcej niż wielokrotne zamiany witryn internetowych, to przegląd głównych i branżowych metod obsługi klienta – mówi Zsolt Balogh, General Menager Liferay.
Hays chce czegoś więcej niż tylko obecność na wielu różnych witrynach CMS, które są podstawową częścią strategii cyfrowej. Uwzględniając trendy Open Source, wykorzystuje swoją wewnętrzną wiedzę, aby zbudować prawdziwą platformę programistyczną, która będzie się skalować i ewoluować wraz z nią. Dlatego firma zwróciła się w stronę rozwiązań Liferay.
Narzędzia programistyczne Liferay pomagają zmniejszyć ilość zadań związanych z podstawowymi rozwiązaniami. Zespoły biznesowe i marketingowe mogą zmniejszyć swoją zależność od IT, korzystając z narzędzi do tworzenia formularzy i upraszczając podróż użytkownika. Otwarte oprogramowanie Liferay umożliwia zespołowi Hays przyjęcie prawdziwej strategii prowadzenia i korzystania z platformy. Elastyczność i swoboda, którą zapewniają rozwiązania Liferay umożliwia zespołowi szybkie dostarczanie szablonów witryn internetowych, które można bardzo prosto wdrożyć na różnych poziomach. Liferay oferuje doskonałe wyszukiwanie, wielojęzyczność i narzędzia uwierzytelniające z szablonami witryn OOTB.
Mając na celu zrealizowanie większości projektu w ciągu 12 miesięcy, zespół Hays przypisuje swój sukces jasnej wizji i planowaniu od samego początku. Cotygodniowe spotkania na wczesnym etapie z zespołem technicznym Liferay zapewniały wskazówki i wsparcie. W ramach tego partnerstwa udany zespół zapewnia namacalną wartość dla firmy i ma rzeczywisty wpływ na łatwość interakcji z klientami.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|