Nowi wydawcy w portfolio mail-media


2011-11-23
Dom mediowy mail-media poszerza grono wydawców mailingowych. Dzięki temu, firma może jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby swoich klientów.

Mail-media rozpoczęło współpracę w zakresie kampanii e-mailingowych
z Schober Group i
Reader's Digest.

Schober Group jest europejskim dostawcą baz danych, list adresowych
i systemów baz danych. Pomaga firmom w dążeniu do optymalizacji obrotów
i zysków, dostarczając informacji o klientach oraz o całym rynku.

Reader’s Digest znajduje się obecnie w czołówce firm wydawniczych w kraju. Jest liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Współpraca mail-media z dwoma nowymi wydawcami obejmuje zakup kampanii mailingowych oraz monitoring kampanii. Tym samym, Schober Group i Reader's Digest dołączyły do ponad 500 wydawców współpracujących z domem mediowym mail-media.

O firmie:

Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, mail-media realizuje dla klientów kampanie PPC w wyszukiwarkach i platformach społecznościowych, a także oferuje działania z zakresu performance marketingu. Mail-media należy  do grupy kapitałowej SARE SA, lidera e-mail marketingu w Polsce. W swoich kampaniach wykorzystuje know-how i technologię SARE do optymalizacji kampanii e-mail marketingowych.  W chwili obecnej mail-media posiada w swojej ofercie bazy e-mailingowe ponadwww.mail-media.pl, https://www.facebook.com/mailmedia   

Kontakt dla mediów:
 
Agata Górnicka, Triple PR
ul. Leszno 8 lok. 28, 01-192 Warszawa
22 216 54 20
agata.gornicka@triplepr.pl, www.triplepr.pl 

Nadesłał:

nina.biadun@triplepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl