Nowość w komunikacji BTL – Magiczny Motyl jest już w Polsce


2013-11-14
Na polski rynek wkracza sprawdzony na Zachodzie patent wspierający kanały komunikacji BTL i wysyłkowej. To załączany do przesyłki motyl, który w momencie jej otwarcia przez odbiorcę, niespodziewanie wylatuje, wywołując niezapomniane wrażenie niespodzianki. Na polski rynek wkracza sprawdzony na Zachodzie patent wspierający kanały komunikacji BTL i wysyłkowej. To załączany do przesyłki motyl, który w momencie jej otwarcia przez odbiorcę, niespodziewanie wylatuje, wywołując niezapomniane wrażenie niespodzianki. Nowy produkt jest oferowany pod marką Magiczny Motyl® i stosowany jako dodatek do kart pocztowych, zaproszeń, a także biznesowych ulotek, folderów oraz książek, płyt CD i innego rodzaju prezentów.

Magiczny Motyl® funkcjonuje poza Polską pod nazwą Magic Flyer® i jak dotąd w komunikacji został wykorzystany przez tysiące firm, w tym wielu z listy 100 najcenniejszych marek świata. Pomysł został przedstawiony we Francji już w roku 1993. Jego autor i twórca, David Vilaplan, wręczył podczas gościnnego występu w programie telewizyjnym kopertę-niespodziankę. Po jej otwarciu, ku zaskoczeniu samego prezentera i 5 milionów widzów, w powietrze wyleciały różnokolorowe motyle.

Magic Flyer® zaskarbił sobie uwagę zarówno mediów, jak również agencji marketingowych i firm, którym zależy na wyróżnieniu swojej oferty i uzyskaniu silniejszego efektu w komunikacji BTL. Na liście firm, które skorzystały z pomysłu znajdują się m.in. Audi, Bayer, BBC, Canal+, Intel, Kenzo, McDonalds, Microsoft, Shell czy Vodafone.

Jak to działa?
Magiczny Motyl to opatentowany dodatek o kształcie przypominającym do złudzenia prawdziwego motyla, wykonany z wysokiej jakości papieru, lekkiego metalowego stelaża oraz gumy, która po nakręceniu służy jako napęd. Konstrukcja skrzydeł zapewnia precyzyjny i wysoki lot, a całość można wykonać w pięknej kolorystyce (w tym np. brandingu) firmy.

„Magiczny Motyl to doskonały nośnik informacji w działaniach direct mailingowych. Doświadczenia naszego partnera wskazują, że adresaci kampanii, w której wykorzystano ten pomysł, pamiętają o niej nawet 5 lat! Średnia stopa zwrotu z tego typu akcji wynosi około 20%" - powiedział Patryk Jaworski, Menedżer ds. Marketingu OPENMEDIAGROUP, odpowiedzialny za sprowadzenie pomysłu do Polski.

Interesujące jest to, że wedle danych Magic Flyer®, osoby, które doświadczyły efektu kampanii, opowiedziały o tym lub poleciły pomysł kolejnym 10 osobom. Magiczny Motyl to nie tylko skuteczny nośnik reklamy, lecz przede wszystkim dodatek wywołujący pozytywne emocje. W Polsce na początek dostępnych będzie sześć najpopularniejszych modeli oferowanych w sprzedaży detalicznej.

Szczegółowe informacje oraz prezentacja modeli dostępna jest na stronie: www.magicznymotyl.pl

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl