Nowości Piątnicy nagrodzone przez konsumentów
Konsumenci docenili dwie nowości mleczarskie z Piątnicy, które miały swoją premierę w 2011 roku – Mleko Wiejskie i Kefir deserowy. Obie zajęły wysokie lokaty w rankingu „Najlepszy Produkt 2012”.
18 stycznia 2012 r. oficjalnie ogłoszono wyniki badania „Najlepszy produkt 2012 – wybór konsumentów”, przeprowadzonego przez Instytut Badawczy GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego. Konsumenci wskazali w nim najlepsze, ich zdaniem, produkty wprowadzone do sprzedaży w okresie od 01.11.2010 r. do 22.11.2011 r. Wśród nagrodzonych nie mogło zabraknąć produktów z Piątnicy cenionych za wysoką jakość i naturalne składniki.
Zaufanie konsumentów zdobyły obie nowości, wprowadzone na rynek w 2011 roku – Kefir deserowy i Mleko Wiejskie 2,0%, a pozytywne oceny zadecydowały o przyznaniu tym produktom miejsca na podium w dwóch kategoriach. Innowacyjny Kefir deserowy z konfiturą truskawkowo - jabłkową, powstającą w tradycyjny domowy sposób, zdobył brązowy medal w kategorii „Produkty śniadaniowe”. Natomiast Mleko Wiejskie 2,0 % świeże, zawdzięczające swój smak mikrofiltracji oraz pasteryzacji w niskiej temperaturze, zostało nagrodzone brązowym medalem w kategorii „Mleko i przetwory mleczne”.
W rankingu uwzględniono 510 nowych artykułów spożywczych, kosmetycznych i chemii gospodarczej. Patronat medialny nad wydarzeniem objęła „Rzeczpospolita”. Badanie „Najlepszy Produkt”, zrealizowane w tym roku po raz pierwszy, jest polską edycją rankingu „Produkt des Jahres” organizowanego w Niemczech od 12 lat.
Więcej informacji na temat firmy OSM Piątnica na stronie www.piatnica.com.pl
Nadesłał:
JBcomm
|