Nowości w ofercie Galerii Krakowskiej


Nowości w ofercie Galerii Krakowskiej
2011-08-22
Wyłącznie na wynos! To hasło przyświecające dwóm nowo otwartym kioskom KFC i Starbucks w Galerii Krakowskiej. Wszystkich tych, którzy nie mają czasu, aby usiąść w restauracji, Galeria zaprasza na kawę na wynos do KFC i Starbucks.

Dodatkowo - z kawą lub bez - można wstąpić do nowego sklepu Penny Black,  oferującego odważne kreacja dla żeńskiej klienteli.

Aby zaspokoić rosnące potrzeby i wymagania swoich klientów, Galeria Krakowska systematycznie zwiększa swoją ofertę. Jej celem jest stworzenie bogatej
i ciekawej przestrzeni handlowej, która będzie odzwierciedlać gusta i preferencje kupujących.

Wspólnym mianownikiem dwóch otwartych sieci restauracji (KFC i Starbucks) jest zasada oparta na działaniu „take away”, której głównym założeniem jest szybkość oraz sprawność obsługi. A krakowski Starbucks w postaci kiosku jest pierwszą tego typu usługą  w Polsce. Punkt ma powierzchnię 62,5 m2 i oferuje kawę oraz przekąski wyłącznie na wynos. Klienci mogą w nim nabyć także kubki ceramiczne i termiczne.

Ponadto w Galerii został otwarty salon Penny Black, zlokalizowany na poziomie 0. Salon oferuje swoje produkty wyłącznie dla aktywnych kobiet, które niekoniecznie poszukują klasycznych strojów lecz bardziej odważnych kreacji. W ofercie Penny Black klientki Galerii będą mogły znaleźć odzwierciedlone i zróżnicowane trendy ze światowych wybiegów.

 

Nadesłał:

PR Inspiration
http://prinspiration.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl