Nowości w ofercie marki Velvet: płatki i patyczki kosmetyczne


2015-01-13
W styczniu 2015 roku marka Velvet wprowadza na rynek polski dwie nowe kategorie produktowe: płatki i patyczki kosmetyczne. Płatki są nie tylko miękkie i chłonne, ale przede wszystkim nie rozwarstwiają się dzięki złączonym brzegom, odpowiadają na oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentek

Marka Velvet wychodzi naprzeciw potrzebom  Polek i proponuje płatki idealne. Gwarantuje miękkość i chłonność płatków, wykonanych w 100 proc. z bawełny. Nowe płatki kosmetyczne Velvet mają unikalną cechę - obszyte brzegi, dzięki temu nie rozwarstwiają się.  Ponadto są chłonne i skuteczne w demakijażu – oczu, twarzy, dekoltu oraz przy zmywaniu paznokci. Powierzchnia płatków Velvet ma specjalnie zaprojektowaną strukturę, różną z każdej ze stron, co zwiększa efektywność oczyszczania skóry. Nowe płatki marki Velvet są także bardzo miękkie i delikatne,  zostały przetestowane dermatologicznie, są hypoalergiczne i bezzapachowe.

Nowe płatki kosmetyczne zostały przetestowane przez konsumentki* Wyniki badań są niezwykle pozytywne. Płatki marki Velvet zostały najlepiej ocenione na tle konkurencji pod względem cech najistotniejszych w tej kategorii takich jak: miękkość, chłonność, odpowiednia struktura powierzchni, nie rozwarstwianie się. Aż 82 proc. badanych kupiłoby płatki Velvet. Jest to wynik ponad dwukrotnie lepszy od lidera na rynku płatków kosmetycznych.

Płatki oferowane są w opakowaniach zawierających 120 i 80 sztuk. Jak pokazują badania, opakowania takie zazwyczaj wystarczają na miesiąc użytkowania, gdyż średnio Polki wykorzystują 2-4 płatki w trakcie jednego użycia.

W ofercie marki Velvet od stycznia 2015 znajdą się także patyczki kosmetyczne w różnych wariantach opakowań: pudełko - 200 sztuk, foliowy woreczek uzupełniający – 160 i 100 sztuk.

Nadesłał:

PR Room

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl