Nowy ckRank w zgodzie z panującymi trendami


2012-05-23
Jednym ze sposobów weryfikacji danych o produkcie jest czytanie rekomendacji. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, 22 maja wprowadziliśmy zmiany w ckRanku, czyli Rekomendacji Produktu tworzonej na podstawie opinii Użytkowników serwisu Cokupić.pl.

Modyfikacja ckRanku była konieczna, ponieważ chcemy dostarczać Użytkownikom jak najbardziej rzetelnych i obiektywnych informacji o produkcie. Opinie, na podstawie których tworzymy Rekomendacje, pisane są przez konsumentów.  Zasady przyznawania ckRanku są jawne i przejrzyste, więc każdy Użytkownik może, w razie potrzeby, dokonać samodzielnej weryfikacji. Nowe narzędzie nie tylko ułatwia decyzję zakupową konsumentom, ale również jest wsparciem dla producentów i sprzedających. Jego obecność potwierdza jakość danego produktu i tym samym ma bezpośredni wpływ na sprzedaż.tu. Warto też wspomnieć, że jednym z warunków pojawienia się ckRanku jest uzyskanie przez produkt minimum 4 opinii. Dlaczego właśnie tylu? Wg badań* 4 do 7 opinii w zupełności wystarcza konsumentowi, by trafnie ocenić dany towar. W związku z tym, że ckRank jest narzędziem zintegrowanym z Katalogiem Produktów na Allegro, zmiany zaszły również tam. 

Nowy ckRank zatem to wygodne, jawne i obiektywne źródło informacji o produkcie. Dbamy o to, żeby jego forma była jak najbardziej przystępna, dlatego proponujemy coraz to nowsze rozwiązania. Wiemy, że czas jest na wagę złota, więc staramy się go Wam zaoszczędzić. Wg Mensis.pl**, rekomendacje to jeden ze skutecznych sposobów na zwiększanie konwersji strony sprzedażowej. Nowy ckRank służy zatem nie tylko konsumentom, ale również jest narzędziem wspierającym sprzedaż.

Źródło:

* Power Reviews, 5 Social Shopping Trends, Shaping the Future of Ecommerce, May 26, 2010

**Mensis.pl, Miesięcznik Spredawców internetowych, nr 1/2012, str. 7

Nadesłał:

Cokupić.pl
http://cokupic.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl