Nowy Client Service Director w OgilvyAction
Od kwietnia nowe stanowisko Client Service Director objęła Monika Łapczyńska-Zygan. To kolejna zmiana w OgilvyAction na kluczowym stanowisku, mająca na celu wzmocnienie zespołu o wysokiej klasy specjalistów zajmujących się marketingiem 360 stopni.
Monika Łapczyńska-Zygan od 11 lat związana jest z branżą reklamową. Zdobyła bogate doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów dla największych firm m.in.: US Pharmacia, Aviva, ING, Wedel, Nutricia, Nestlé, Storc. Przez ostatnie dwa lata współtworzyła i współprowadziła własną agencję marketingu zintegrowanego Kropka Bordo. Przez lata rozwijała kompetencje związane z wykorzystaniem szeroko rozumianych narzędzi 360 stopni.
- Nowa osoba na stanowisku Client Service Directora zamyka kluczowe zmiany w strukturach OgilvyAction. Dzisiaj dzięki wdrożonej przez mnie strategii dysponuję nie tylko zaawansowanym know-how i zapleczem, jakie mają agencje sieciowe, ale także zespołem ludzi, który jest w stanie zagwarantować realizację zleconych projektów zgodnie z najwyższymi standardami na rynku lokalnym – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca OgilvyAction - Ponad 11 lat Moniki pracy w grupie EURO RSCG oraz w Kropce Bordo pozwoliło jej na zdobycie bogatej wiedzy w zakresie marketingu zintegrowanego, szczególnie z dziedziny promotional, trade i shopper marketingu. Bardzo duża dbałość Moniki o wysokie standardy obsługi oraz efektywność sprzedażową projektów sprawiają, że jej osoba gwarantuje klientom pełen komfort współpracy i osiąganie sukcesów biznesowych.
Celem nowej Client Service Director jest rozwój oferty agencji oraz zespołu Client Service w zakresie aktywacji konsumenckich, wykorzystujących szerokie spektrum narzędzi komunikacji. Szczególnie duży nacisk zostanie położony na tworzenie efektywnych promocji konsumenckich, programów lojalnościowych, akcji fieldowych oraz działań wspierających siły sprzedaży. Dzięki temu klienci zainteresowani realizacją taktycznych działań, a także długoterminowych kampanii sprzedażowych będą mogli otrzymać kompleksowy pakiet realizujący ich cele biznesowe.
………………………………………………………………………………………………………………………
OgilvyAction jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketing. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja OgilvyAction, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. OgilvyAction rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.
OgilvyAction wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów OgilvyAction w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Playback, Ford, British American Tabacco. W Polsce OgilvyAction należy go Ogilvy Group Poland która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.