Nowy design produktów Premium marki Almar


2012-11-28
Firma Almar, jeden z wiodących producentów łososia wędzonego w Polsce, mając na uwadze najwyższą jakość produktów dokonała zmiany opakowań produktów linii Premium. Dzięki zmianie opakowania stały się jeszcze bardziej przejrzyste, funkcjonalniejsze, a przede wszystkim bardziej estetyczne.

Po mającej miejsce w lipcu br. zmianie opakowania Premium łososia norweskiego w plastrach, firma Almar dokonała liftingu opakowań kolejnych produktów. Nową szatę graficzną zyskały produkty: Alaska dziki łosoś pacyficzny, Irish łosoś irlandzki wędzony, Mac Roy Szkocki łosoś wędzony  w dwóch odmianach: Royal Quality oraz aromatyzowany 12- letnią whisky, a także łosoś norweski z czosnkiem niedźwiedzim i łosoś norweski z pieprzem cytrynowym.

Na nowych opakowaniach umieszczono na froncie nowy logotyp oraz wizerunek ambasadora marki Almar- Sylwii Gruchały. Natomiast na odwrocie opakowania znajdziemy kod  QR przekierowujący do mobilnej książki kucharskiej. Zmieniony został też rodzaj opakowania, dotychczasowe- foliowe zastąpiono ekskluzywnym papierowym kartonikiem z funkcją „łatwego otwierania”.

Sięgnięcie po łososia Almar w nowej odsłonie?

Nadesłał:

Marcin Keler

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl