Nowy dyrektor marketingu Biota Laboratories Polska


Nowy dyrektor marketingu Biota Laboratories Polska
2013-06-24
Polski oddział międzynarodowego koncernu Biota Laboratories zyskał nowego dyrektora marketingu. Posadę objął Tomasz Chmielecki, dotychczas związany z branżą reklamową. Do zadań nowego dyrektora należeć będzie wprowadzenie na rynek polski produktów Bioxsine oraz Bioxet.

Głównym celem moich działań na najbliższe miesiące jest znaczące poszerzenie sieci dystrybucji produktów Bioxsine na terenie całej Polski, przygotowanie narzędzi wsparcia sprzedaży i strategii komunikacji z konsumentami. Równocześnie pracujemy nad wprowadzeniem na polski rynek marki Bioxet. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie włosów. Marka Bioxsine to flagowy produkt Bioty, stworzony z myślą o osobach borykających się z problemem utraty włosów. Wysoka skuteczność tej kuracji w walce z łysieniem, to efekt połączenia roślinnych składników z latami badań naukowców w laboratoriach koncernu Biota. Nasi naukowcy stworzyli modyfikowaną laboratoryjnie, ziołową substancję o nazwie Biocomplex B11, która wstrzymuje łysienie androgenowe. Pod koniec tego roku wprowadzimy na polski rynek inną markę, która na świecie jest szczególnie ceniona przez kobiety - Bioxet, kosmetyki do bioepilacji, którą Biota Laboratories stworzyła z myślą o likwidacji zbędnego owłosienia np.: na twarzy, nogach, pod pachami czy okolicach bikini..." - mówi Tomasz Chmielecki, dyrektor marketingu polskiego oddziału Biota Laboratories.



Tomasz Chmielecki z wykształcenia jest Inżynierem Architektem.

Wcześniej pracował m.in. w Marcom, OgilvyOne, Polymus, Pegasus Group, DFF  m.in. dla marek BMW, PTC Era, PLAY, Lafarge, Braas, Aviva, Salem, Camel, Aquafresh, Nokia, TUI, Panadol, Gilette, Wella.

 

Nadesłał:

BestBrandsPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl