Nowy Dyrektor Marketingu w Sodexo On-site Services


Nowy Dyrektor Marketingu w Sodexo On-site Services
2013-05-21
Z początkiem stycznia 2013 roku Katarzyna Skipor objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w Sodexo On-site Services.

 

Na nowym stanowisku odpowiedzialna jest za tworzenie strategii marketingowej mającej na celu zbudowanie silnej pozycji Sodexo On-site Services jako wiodącego dostawcy usług żywieniowych oraz kompleksowej obsługi nieruchomości.

 

W ponad osiemnastoletniej karierze zawodowej Katarzyna Skipor zarządzała kluczowymi projektami marketingowymi związanymi z rozwojem produktów w branży handlowej oraz HoReCa. Przez ostatnie lata zajmowała stanowisko Retail Marketing Managera w Empik Assets Sp. z o.o., gdzie z sukcesem realizowała cele marketingowe dla salonów Empik w Polsce. Na swoim koncie ma również szereg projektów dla Empik Cafe, Coffeheaven International Polska i McDonald’s Polska związanych z wdrażaniem strategii produktowych dla sieci kawiarni i restauracji.

W Sodexo On-site, wieloletnie doświadczenie w zakresie realizacji kampanii reklamowych, przygotowywania strategii, planowania i kontroli budżetów, prowadzenia działań PR oraz zarządzania zespołem, Katarzyna Skipor wykorzysta w pierwszej kolejności do opracowania i wdrożenia strategii zmian dla restauracji Sodexo.

Sodexo On-site Services projektuje, koordynuje i dostarcza kompleksowe usługi dla nieruchomości oraz usług żywieniowych. Zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości: zarządzaniem nieruchomościami, obsługą techniczną, utrzymaniem czystości, koordynacją ochrony, obsługą recepcji i poczty, wsparciem administracji, zarządzaniem podwykonawcami, restauracjami i kantynami pracowniczymi, organizacją bankietów, pikników, vendingiem, żywieniem pacjentów i studentów. Oferowane rozwiązania skierowane są do ośmiu segmentów rynku: korporacji, służby zdrowia, sportu i rekreacji, wymiaru sprawiedliwości, edukacji, armii, sektora paliwowo-energetycznego oraz seniorów.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

   

 

                                                     

 

Sodexo Motivation Solutions

Renata Syperek – Komar

r.syperek@contrust.pl

GSM: + 48 501 021 121

Tel./Fax: +48 22 402 48 68

 

 

 

 

 

 

 

Filozofia Sodexo

Jakość  Codziennego  Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions).

Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.

 

Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2012)


 


Grupa Sodexo na świecie

18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu

420 000 pracowników

20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie

80 krajów

34 300 placówek

75 milionów konsumentów dziennie

  

 Sodexo On-site Services w Polsce

5 800 000 obsługiwanej powierzchni (m2)

2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów

400 obsługiwanych nieruchomości

70 restauracji

 

Sodexo Motivation Solutions w Polsce

43 000 Klientów

3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie

50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących
z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce.


 

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl