Nowy Dyrektor Marketingu w Sodexo On-site Services
Z początkiem stycznia 2013 roku Katarzyna Skipor objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w Sodexo On-site Services.
Na nowym stanowisku odpowiedzialna jest za tworzenie strategii marketingowej mającej na celu zbudowanie silnej pozycji Sodexo On-site Services jako wiodącego dostawcy usług żywieniowych oraz kompleksowej obsługi nieruchomości.
W ponad osiemnastoletniej karierze zawodowej Katarzyna Skipor zarządzała kluczowymi projektami marketingowymi związanymi z rozwojem produktów w branży handlowej oraz HoReCa. Przez ostatnie lata zajmowała stanowisko Retail Marketing Managera w Empik Assets Sp. z o.o., gdzie z sukcesem realizowała cele marketingowe dla salonów Empik w Polsce. Na swoim koncie ma również szereg projektów dla Empik Cafe, Coffeheaven International Polska i McDonald’s Polska związanych z wdrażaniem strategii produktowych dla sieci kawiarni i restauracji.
W Sodexo On-site, wieloletnie doświadczenie w zakresie realizacji kampanii reklamowych, przygotowywania strategii, planowania i kontroli budżetów, prowadzenia działań PR oraz zarządzania zespołem, Katarzyna Skipor wykorzysta w pierwszej kolejności do opracowania i wdrożenia strategii zmian dla restauracji Sodexo.
Sodexo On-site Services projektuje, koordynuje i dostarcza kompleksowe usługi dla nieruchomości oraz usług żywieniowych. Zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości: zarządzaniem nieruchomościami, obsługą techniczną, utrzymaniem czystości, koordynacją ochrony, obsługą recepcji i poczty, wsparciem administracji, zarządzaniem podwykonawcami, restauracjami i kantynami pracowniczymi, organizacją bankietów, pikników, vendingiem, żywieniem pacjentów i studentów. Oferowane rozwiązania skierowane są do ośmiu segmentów rynku: korporacji, służby zdrowia, sportu i rekreacji, wymiaru sprawiedliwości, edukacji, armii, sektora paliwowo-energetycznego oraz seniorów.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
|
Sodexo Motivation Solutions Renata Syperek – Komar r.syperek@contrust.pl GSM: + 48 501 021 121 Tel./Fax: +48 22 402 48 68
|
|
|
Filozofia Sodexo
Jakość Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions).
Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.
Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2012)
Grupa Sodexo na świecie
18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
420 000 pracowników
20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
34 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 obsługiwanej powierzchni (m2)
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji
Sodexo Motivation Solutions w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie
50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących
z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce.