Nowy Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży w Europie Centralnej i Wschodniej w zanox
Jakub Maj – specjalista od performance marketingu oraz założyciela agencji e-Next.pl obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży w zanox.
zanox - lider na europejskim rynku reklamy w modelu „płać za efekt”, pozyskał do swojej kadry menadżerskiej Jakuba Maja. Wcześniej 32-letni Maj zatrudniony był w OMG - ogólnoeuropejskiej sieci afiliacyjnej. Jako Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii rynkowej na podlegających mu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej oraz koordynowanie sprzedaży i obsługi klientów. Działania nowego szefa mają się skupić na wzmocnieniu istniejących działań sprzedażowych, pozyskaniu nowych reklamodawców, wydawców oraz budowaniu relacji z agencjami reklamowymi. – Jestem szczególnie zadowolony z faktu , że będę miał okazję przyczynić się do rozwoju sprzedaży właśnie w tym regionie Europy. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i jednocześnie wielkie wyzwanie – mówi Jakub Maj. Jakub Maj na początku 2000 roku założył agencję „e-Next” zajmującą się marketingiem internetowym, następnie przez kolejne lata pełnił w niej funkcję dyrektora zarządzającego. Przed transferem do zanox, zarządzał także polskim odziałem w OMG.
- Zatrudniając Jakuba zyskaliśmy świetnego specjalistę. Oprócz znakomitych kontaktów, wniesie on do korporacji powiew przedsiębiorczego myślenia – mówi Alexander Kudlich, Dyrektor Zarządzający w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz Azji i Pacyfiku w zanox. - Jest on bez wątpienia najlepszym wyborem, jakiego mogliśmy dokonać biorąc pod uwagę dalszy rozwój zanox na kluczowych rynkach – dodaje Kudlich.
zanox Polska jest najmłodszym i jednocześnie najszybciej rozwijającym się odziałem w strukturach globalnych firmy. Od 2008 roku zanox wspiera największe polskie firmy: LOT, Orange, PKO BP, czy Bank BPH, zwiększając poprzez kanał internetowy ich dochody. Stale zwiększa się również liczba międzynarodowych reklamodawców takich jak np. Provident, HSBC, 1&1, Opodo, Halens czy Tchibo, którzy korzystają z sieci zanox w celu rozwoju swojego biznesu w Polsce.
O zanoxFirma zanox jest europejskim liderem zajmującym się reklamą opartą na modelu „płać za efekt”. Grupa zanox, w skład której wchodzi zanox, Affiliate Window i buy.at obsługuje ponad 3500 reklamodawców. Stały rozwój firma zawdzięcza zastosowaniu modelu opartego na efektywności, połączonego z innowacyjnością i doskonałą obsługą. Oprócz zanox Affiliate Marketing, zanox Web service i zanox Application Store, zanox obsługuje czołowe firmy ze wszystkich branż. zanox przywiązuje ogromną wagę do jakości zarządzania globalną siecią wydawców. Gwarantuje to poprzez osobisty kontakt z najlepszymi ekspertami z branży, jak również szybkie i przejrzyste zasady płatności. Otwarta filozofia firmy przejawia się każdego dnia, między innymi poprzez Blogi, liczne strony Wiki oraz otwarty API. Ponadto kampus zanox w Berlinie, Silicon Valley i Mediolanie stały się międzynarodowym punktem spotkań dla twórców społeczności internetowej i jej użytkowników. zanox należy do Axel Springer AG (52,5 procent) oraz PubliGroupe (47,5 proc.)
Nadesłał:
Agencja Praktycy.com
|