Nowy Event Manager w Agencji Sound of Music


Nowy Event Manager w Agencji Sound of Music
2009-02-26
Aleksandra Granat dołączyła do zespołu agencji eventowej Sound of Music. W zakres jej obowiązków wchodzi koordynowanie eventów, pozyskiwanie nowych klientów do projektów sponsorowanych i utrzymywanie relacji z firmami współpracującymi na stałe z agencją.

Wchodzę do zespołu z dużym  zapleczem doświadczeń i wiedzą, którą można kreatywnie wykorzystać podczas budowania nietypowych wydarzeń. Do moich pierwszych zdań będzie należała organizacja MEN'sDAY, dedykowanego mężczyznom, ekskluzywnego eventu na skalę  niespotykaną do tej pory w Polsce  - mówi Aleksandra Granat, nowy Event Manager Sound of Music.

Doświadczenie zawodowe  zdobywała przede wszystkim pracując  w Universal  McCann na stanowisku Junior Press Buyer, a także w SsangYong Poland, gdzie m.in. kreowała strategią marketingową oraz PR, wchodzącej na rynek marki i jej wszystkich produktów, zajmował się organizacją oraz koordynacją eventów.

Ukończyła Wyższą Szkołę Humanistyczną im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku na Wydziale Nauk Politycznych ze specjalizacją europeistyka. Dodatkowo swoją wiedzę na temat businessu poszerzała podczas szkoleń o marketingu mobilnym i negocjacjach.

Event to podstawa ciekawego życia! W swojej karierze miałam przyjemność organizować wiele eventów. Podstawą eventu jest zbudowanie w jego uczestnikach takich wrażeń, które przełożą się na pozytywne, długotrwałe wspomnienia. Postaram się, aby podobne wspomnienia wynosili wszyscy uczestnicy realizowanych przeze mnie i firmę Sound of Music eventów - dodaje Aleksandra Granat.

W czasie wolnym rozwija swoją kreatywność na innych polach, np. malując na szkle, zbierając wspomnienia i inspiracje z podróży, albo oddając się ornitologicznej pasji.

Sound of Music, to jedna z najdłużej działających w Polsce agencji eventowych. W jej ponad 10 letnią historię wpisują się setki realizacji wyznaczających często kierunki rozwoju eventu na naszym rynku. Począwszy od kameralnych, często utrzymywanych w najgłębszym sekrecie działań przygotowywanych dla największych gwiazd polskiej muzyki lub biznesu poprzez skomplikowane akcje off roadowe, na spektakularnych masowych eventach skończywszy.

Agencja może poszczycić się stale rosnącym portfolio klientów, dynamicznie wzrastającymi przychodami i, co wyjątkowe w branży, wieloletnią współpracą z wieloma marketerami - Iberia Motor Company, AccelorMittal, Helwett - Packard, ING Bank, Intel, Sege Symfonia, DuPoint itd.  Tylko w bieżącym roku SOM zrealizował ponad 120 imprez. Do historii agencji przejdą niewątpliwie: „Sikorsky Air Craft" - premiera helikoptera Black Hawk, HP Enterprise Technology Summit czy Euro 2008 dla Kompanii Piwowarskiej marki Tyskie. Sound of Music posiada również zaszczyt realizowania największych eventów Intel z udziałem Roberta Kubicy. W ramach tego projektu agencja zrealizowała m.in. „Intel Racing Tour" - roadshow po Polsce, Spotkanie z Robertem Kubicą na torze kartingowym w Wackersdorf (Niemcy), czy „Driver Day" - jazdy z Robertem Kubicą na Bemowie.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl