Nowy kanał komunikacji wykorzystywany w polskim e-commerce


Nowy kanał komunikacji wykorzystywany w polskim e-commerce
2009-03-03
Kolporter.pl to pierwszy polski sklep internetowy, który wykorzystał nowy kanał komunikacji z dziennikarzami i użytkownikami - konferencje online. 17 lutego o godzinie 12:00 odbyła się konferencja prasowa grupy Kolporter S.A., dotycząca rozwoju e-sklepu Kolporter.pl.

Równolegle z fizycznym spotkaniem, które miało miejsce w siedzibie PAP, konferencję przeprowadzono także w internecie.

Wykorzystanie interaktywnego kanału video do przekazu konferencji prasowej okazało się strzałem w dziesiątkę." - mówi Adrian Łaźniewski z agencji dotPR odpowiedzialnej za organizację spotkania w internecie. - "Dane firmy TransmisjeOnline.pl, której technologię wykorzystano do organizacji wydarzenia online, pokazują że na stronie spotkania zalogowało się 271 unikalnych użytkowników. Wśród nich wielu dziennikarzy i blogerów" - dodaje.

Dzięki transmisji online możliwość udziału w konferencji mieli wszyscy chętni użytkownicy, którzy tego dnia nie mogli dotrzeć do siedziby PAP. Internauci, którzy trafili na stronę WWW konferencji, mogli nie tylko oglądać bezpośredni przekaz audio/video z sali w PAP, ale także przeglądać prezentację, pobierać materiały konferencyjne oraz brać udział w dyskusji za pomocą interaktywnego czata. Dodatkowo pytania od użytkowników on-line były zadawane prelegentom, na przemian z pytaniami z sali. - „Warto podkreślić, że  ponad 60% pytań zadanych przedstawicielom Kolporter S.A. pochodziła z interaktywnego czata towarzyszącego transmisji video" - komentuje Łaźniewski.

Poza przedstawicielami mediów i blogerami w spotkaniu mogli wziąć udział również pozostali użytkownicy. Zastosowanie transmisji w internecie zwiększyło sześciokrotnie ilość uczestników konferencji. „Realizując naszą misję -  Zawsze blisko Ciebie- stawiamy w naszych działaniach na innowacyjność technologiczną i pełną otwartość wobec Internautów,  dlatego skierowaliśmy nasz przekaz bezpośrednio do nich za pomocą konferencji online" - tłumaczy Robert Sołkiewicz Pełnomocnik Zarządu Kolporter S.A. - „Wierzymy, że taka forma informowania o naszych planach, wzmocni zaufanie do robienia zakupów w sieci." - dodaje.

Konferencje prasowe on-line to nowość w Polskim e-commerce. Uczestnicy konferencji Kolporter S.A. wypowiadali o się wydarzeniu bardzo pozytywnie. Możliwe więc, że jesteśmy świadkami narodzin nowego trendu w branży.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl