Nowy magazyn na polskim rynku wydawniczym – WHISKY


Nowy magazyn  na polskim rynku wydawniczym – WHISKY
2014-05-19
Na początku czerwca ukaże się nowy tytuł prasowy – dwumiesięcznik ,,Whisky’’. Magazyn przeznaczony jest dla miłośników szkockiego trunku oraz osób chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat historii, rodzajów czy tajników powstawania whisky.

Na początku czerwca ukaże się nowy tytuł prasowy – dwumiesięcznik ,,Whisky’’. Magazyn przeznaczony jest dla miłośników szkockiego trunku oraz osób chcących poszerzyć swoją wiedzę  na temat historii, rodzajów czy tajników powstawania whisky.

Wydawcą magazynu ,,Whisky’’ jest spółka Stilnovisti, najstarsza w Europie Środkowej firma zajmująca się inwestycjami alternatywnymi takimi jak: inwestycje w beczki whisky, wino czy sztukę.

Redaktorem naczelnym magazynu został Krzysztof Maruszewski, prezes Stilnovisti. Krzysztof Maruszewski ukończył psychologię stosunków międzykulturowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz  studia MBA na Nottingham Trent University i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wolny czas najchętniej spędza z żoną  i trójką dzieci.

Redaktorem prowadzącym czasopisma jest Colin Hampden-White, z pochodzenia Szkot, wieloletni współpracownik Timesa, New York Timesa i  Decantera, a także miłośnik fotografii.  Jego wielką pasją jest wino oraz  whisky, które kolekcjonuje od ponad 10 lat.

Nakład magazynu to 1000 sztuk. Czasopismo dostępny będzie w prenumeracie oraz miejscach związanych ze sprzedażą whisky. Layout magazynu przygotowało Studio Dart z Poznania.

 

W pierwszym numerze czytelnicy znajdą wiele interesujących materiałów, między innymi wywiad z Ronnim Coxem -  Ambasadorem Marki Glenrothes, artykuł o kobietach pełniących najwyższe funkcje w biznesie związanym z whisky czy też opisy wyjątkowych destylarni i marek szkockiej whisky. 

Nadesłał:

FortePR s.c.

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl