Nowy Marketing Manager w S&T Services Polska


Nowy Marketing Manager w S&T Services Polska
2012-06-14
Magdalena Kurnicka od czerwca 2012 roku objęła stanowisko Marketing Managera w firmie S&T Services Polska.
Magdalena Kurnicka od czerwca 2012 roku objęła stanowisko Marketing Managera w firmie S&T Services Polska.  Będzie odpowiedzialna za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy S&T. Magdalena Kurnicka jest związana z branżą ponad 10 lat, ostatnio pracowała jako Ekspert ds. Komunikacji Marketingowej w Sygnity SA, wcześniej jako Koordynator Projektów Komunikacji Marketingowej w firmie Sage Sp. z o.o.  Informacje o S&T:S&T Services Polska jest polskim oddziałem Grupy S&T AG z centralą w Wiedniu, notowanej na tamtejszej giełdzie, czołowego dostawcy rozwiązań informatycznych w 19 krajach na świecie. Firma oferuje usługi konsultingowe, outsourcing, projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych oraz całodobowe wsparcie dla klientów z sektorów: bankowości, administracji publicznej, handlu detalicznego, przemysłu i energetyki. Zespół S&T w Polsce liczy około 300 osób, biura znajdują się w 12 miastach, a sieć serwisowa obejmuje cały kraj.  Co rok branżowe rankingi Computerworld TOP 200 i Teleinfo 500 umieszczają S&T w grupie największych firm świadczących usługi informatyczne w Polsce. Do grona klientów S&T w Polsce należą między innymi: Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Policja, Gaz System, Auchan, AmRest, Narodowy Bank Polski, Bank Gospodarstwa Krajowego, Straż Graniczna, Lasy Państwowe, Grupa Bumar, Grupa Kęty, PTC, Netia.  Więcej informacji na stronie www.snt.pl / www.snt-world.com

Nadesłał:

Magdalena.Kurnicka

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl