Nowy serwis Direct Floor od Freakstudio


Nowy serwis Direct Floor od Freakstudio
2010-04-01
Agencja interaktywna Freakstudio zrealizowała projekt dla dystrybutora podłóg drewnianych Direct Floor. Firma odpowiada za stworzenie serwisu wizerunkowego klienta oraz sprzężonego z nim internetowego katalogu produktów.

Zadaniem agencji było stworzenie narzędzia, które umożliwia budowanie wizerunku klienta w oparciu o wysokiej jakości materiały fotograficzne oraz zapewnia internautom wygodny i szybki dostęp do kompleksowej informacji na temat oferowanych przez niego produktów.

- Dlatego stworzyliśmy serwis directfloor.pl, w którym połączyliśmy wizerunkowe strony wykonane w technologii Flash, wykorzystujące pełnoekranowe zdjęcia, z internetowym katalogiem produktów wyposażonym w wygodną wyszukiwarkę - mówi Maciej Kolasiński, Dyrektor Zarządzający Freakstudio.

Stworzenie serwisu directfloor.pl to kolejny projekt realizowany przez Freakstudio dla firmy Direct Floor. Wcześniej agencja pracowała m.in. przy kreacji logotypu dla tego klienta.


Freakstudio jest poznańską agencją interaktywną, która na rynku działa od 2001 roku. Studio oferuje usługi z zakresu przygotowywania i realizacji strategii budowania wizerunku firm w Internecie. Głównym obszarem zainteresowania Freakstudio pozostają zaawansowane technologicznie serwisy np. w postaci minisite’ów produktowych.

Nadesłał:

dotpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl