Nowy wizerunek Tikkurila
Tikkurila, marka farb o ponad 150-letniej tradycji, prezentuje swój nowy wizerunek.
Zmiany znajdują odzwierciedlenie w wielu obszarach - następuje unowocześnienie logotypu, modyfikacja szaty graficznej opakowań, jak również identyfikacji w punktach sprzedaży. Jednocześnie logo marki oraz firmy zostają ujednolicone.
Tikkurila to firma o ugruntowanej pozycji, jednocześnie kreująca nowe trendy i rozwiązania, które podnoszą komfort życia i inspirują. Nowy, spójny wizerunek marki i firmy pozwoli wzmocnić jej globalną siłę. Znak rozpoznawczy marki - korona, będąca tradycyjną oznaką najwyższej jakości - stanowi doskonały symbol również dla naszej firmy - mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska S.A. - Tikkurila jest bowiem zarówno prekursorem w swej dziedzinie, jak i jednym z wiodących producentów na rynku farb.
Poprzednia modyfikacja logo miała miejsce w latach 90. Teraz korona i typografia nazwy Tikkurila otrzymują bardziej nowoczesną i wyróżniającą się formę. Użyta w logotypie czerwień jest niezmienna od lat i jest własnym czerwonym kolorem Tikkurila. Chcemy podkreślić, iż mając silne oparcie w ponad 150-letniej tradycji firmy, jesteśmy jednocześnie otwarci na nowe wyzwania, nowoczesne technologie i innowacyjne techniki, a wszystkie nasze produkty powstają z myślą o spełnieniu potrzeb i wymagań ich użytkowników - mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska S.A.
Zmieniona została również szata graficzna opakowań. Nowe puszki, między innymi dzięki wyrazistym kolorom i charakterystycznym symbolom graficznym, będą wyróżniać się na półce. Ułatwi to konsumentowi szybką identyfikację produktu w punkcie sprzedaży. Dodatkowym ułatwieniem jest przejrzysta prezentacja najważniejszych właściwości farb na etykiecie. Nowe opakowania posiadają również prawidłowe oznaczenia bezpieczeństwa, które zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej mają wejść w życie w czerwcu 2015 roku.
Udogodnieniem dla klientów będzie także inny rodzaj puszek dedykowanych wodorozcieńczalnym farbom do wnętrz. Nowe opakowania są bardziej przyjazne w użytkowaniu: lżejsze, łatwiejsze do otwierania i wygodniejsze w transporcie.
Do nowego wizerunku marki dostosowana zostanie również identyfikacja wizualna w punktach sprzedaży produktów Tikkurila.
Zmiana logotypu wchodzi w życie 1 października. Odnowione opakowania będą się pojawiać na rynku sukcesywnie, począwszy od października 2014 roku.
Nadesłał:
milkas
|