Nowy wizerunek Tikkurila


Nowy wizerunek Tikkurila
2014-10-01
Tikkurila, marka farb o ponad 150-letniej tradycji, prezentuje swój nowy wizerunek.

Zmiany znajdują odzwierciedlenie w wielu obszarach - następuje unowocześnienie logotypu, modyfikacja szaty graficznej opakowań, jak również identyfikacji w punktach sprzedaży. Jednocześnie logo marki oraz firmy zostają ujednolicone. 

Tikkurila to firma o ugruntowanej pozycji, jednocześnie kreująca nowe trendy i rozwiązania, które podnoszą komfort życia i inspirują. Nowy, spójny wizerunek marki i firmy pozwoli wzmocnić jej globalną siłę. Znak rozpoznawczy marki - korona, będąca tradycyjną oznaką najwyższej jakości - stanowi doskonały symbol również dla naszej firmy - mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska S.A. - Tikkurila jest bowiem zarówno prekursorem w swej dziedzinie, jak i jednym z wiodących producentów na rynku farb.

Poprzednia modyfikacja logo miała miejsce w latach 90. Teraz korona i typografia nazwy Tikkurila otrzymują bardziej nowoczesną i wyróżniającą się formę. Użyta w logotypie czerwień jest niezmienna od lat i jest własnym czerwonym kolorem Tikkurila. Chcemy podkreślić, iż mając silne oparcie w ponad 150-letniej tradycji firmy, jesteśmy jednocześnie otwarci na nowe wyzwania, nowoczesne technologie i innowacyjne techniki, a wszystkie nasze produkty powstają z myślą o spełnieniu potrzeb i wymagań ich użytkowników - mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska S.A.

Zmieniona została również szata graficzna opakowań. Nowe puszki, między innymi dzięki wyrazistym kolorom i charakterystycznym symbolom graficznym, będą wyróżniać się na półce. Ułatwi to konsumentowi szybką identyfikację produktu w punkcie sprzedaży. Dodatkowym ułatwieniem jest przejrzysta prezentacja najważniejszych właściwości farb na etykiecie. Nowe opakowania posiadają również prawidłowe oznaczenia bezpieczeństwa, które zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej mają wejść w życie w czerwcu 2015 roku.

Udogodnieniem dla klientów będzie także inny rodzaj puszek dedykowanych wodorozcieńczalnym farbom do wnętrz. Nowe opakowania są bardziej przyjazne w użytkowaniu: lżejsze, łatwiejsze do otwierania i wygodniejsze w transporcie.

Do nowego wizerunku marki dostosowana zostanie również identyfikacja wizualna w punktach sprzedaży produktów Tikkurila.

Zmiana logotypu wchodzi w życie 1 października. Odnowione opakowania będą się pojawiać na rynku sukcesywnie, począwszy od października 2014 roku. 

Nadesłał:

milkas

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl