Nowy wymiar Banku Pocztowego
W styczniu na nośnikach Cityboard Media prezentowana jest nowa kampania Banku Pocztowego. Niestandardowe efekty osiągnięto dzięki wykorzystaniu wystających poza obręb powierzchni ekspozycyjnej elementów.
Rok 2011 rozpoczął się niestandardową kampanią outdoorową Banku Pocztowego. Plakaty z hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto" pojawiły się w całej Polsce. Część z nich wzbogacono o dodatkowe, wystające elementy. Kampanię zaplanował dom mediowy MEC Sp. z o.o.
Cityboard Media jest jedną z pierwszych firm na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce, która wprowadziła zastosowanie elementów 2D i 3D na nośnikach wielkoformatowych i może się poszczycić bogatym, wieloletnim doświadczeniem w tej materii. Wykorzystanie elementów wystających to wedłu Marty Bryły, pełnomocnika zarządu Cityboard Media najlepsza droga do wyróżnienia marki oraz zachęcenia konsumentów do bliższego zapoznania się z produktem. - Polecamy to rozwiązanie wszystkim klientom, niezależnie od branży - podsumowuje Marta Bryła. Tylko w ubiegłym roku roku na takie rozwiązania zdecydowały się m. in.: blend-a-med, Tchibo, Lech, Orange, Wedel, IKEA czy Tymbark.
Cityboard Media działa na polskim rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. Firma wielokrotnie doceniana i nagradzana przez klientów i środowisko branżowe. Laureatka pierwszych miejsc w rankingach magazynów MiMP, 4biz, Impact, m. in. czterokrotnie zajęła I miejsce w ogólnej ocenie Klientów w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej opracowywanym przez magazyn Media&Marketing Polska. Dwukrotnie zdobyła nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008 i 2002. Nagrodzona statuetką Business Superbrand w 2008r. Wprowadza na polski rynek outdoorowy proekologiczne innowacje dbając o rozwój firmy i branży w tym kierunku.
Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawawww.cityboard.pl Anna KoperAccount ExecutiveMail: anna.koper@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|