Nóż, plusz i już


Nóż, plusz i już
2013-09-26
Nowy program lojalnościowy w sklepach Żabka oraz Freshmarket 25 września 2013 roku specjalnie dla lojalnych klientów w sieciach sklepów Żabka oraz Freshmarket ruszył nowy program lojalnościowy o nazwie „Nóż, plusz i już”. Tym razem przygotowana została specjalna kolekcja uroczych maskotek z Farmy or

- Kolejny program, jaki zaproponowaliśmy naszym klientom, to kontynuacja dotychczasowych działań, umożliwiających uzupełnienie kolekcji zarówno wspaniałych maskotek jak i noży, o kolejne fantastyczne nagrody.  Mechanizm programu jest prosty: klienci za zakupy w sklepach sieci Żabka lub Freshmarket będą otrzymywać znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby znaczki będzie można wymienić na jedną z wybranych nagród – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor Marketingu w firmie Żabka Polska.

W programie „Nóż, plusz i już” można wybrać maskotki w postaci 6 zwierzątek z farmy: świnka, osiołek, owca, koń, krówka oraz pies pasterski. Miłośnicy kuchni mogą z kolei wymieniać znaczki na wyjątkowe na rynku noże: nóż do chleba, nóż mały „Santoku” oraz nóż uniwersalny marki Thomas by Rosenthal Group.

Program trwa od 25 września 2013 r. do 18 marca 2014 r.

Nadesłał:

kprzewezikowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl