Numer 1 w kolorze


2008-09-11
Dane dotyczące sprzedaży w branży, opublikowane przez niezależną firmę analityczną InfoSource wskazują, że w pierwszej połowie 2008 roku firma Konica Minolta wzmocniła swoją pozycję w segmencie urządzeń wielofunkcyjnych do druku kolorowego (MFP). Obecnie firma zajmuje pierwsze miejsce w Europie.

Z analizy przeprowadzonej przez firmę InfoSource wynika, że Konica Minolta ma takie same znakomite notowania na całym europejskim rynku druku kolorowego, jakie osiąga w Niemczech i we Francji. Pozostając liderem rynku niemieckiego, firma zwiększyła sprzedaż we Francji i wysunęła się tam na prowadzenie. Także w Skandynawii urządzenia do druku kolorowego firmy Konica Minolta zajmują wysokie miejsca. Wyniki uzyskane w ubiegłym roku uplasowały firmę na drugim miejscu na rynku norweskim i na trzecim w Danii. W tym roku, w obu tych krajach systemy drukujące firmy Konica Minolta znalazły się na pierwszym miejscu. W Szwecji firma Konica Minolta awansowała z pozycji czwartej na pierwszą.

W 4. segmencie urządzeń do druku kolorowego (urządzenia drukujące z prędkością 30-49 str./min) system Konica Minolta bizhub C353 uzyskał w całej Europie najlepsze wyniki w zakresie sprzedaży. Firma jest liderem także w 3. segmencie urządzeń do druku kolorowego (20-29 str./min) - system bizhub C253 znalazł się na pierwszym, a bizhub C203 na trzecim miejscu w tym samym rankingu sprzedaży. Z kolei w segmencie 1. (0-9 str./min) prawie trzydzieści procent rynku przypadło urządzeniu bizhub C10, co w pierwszej połowie 2008 r. dało mu drugą pozycję.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych wyników", powiedział Olaf Lorenz, General Manager International Marketing Division, Konica Minolta Business Solutions Europe. „Opublikowane przez InfoSource zestawienia wyraźnie plasują nas na pozycji lidera europejskiego rynku w segmencie kolorowego druku i kopiowania. Stanowią również dowód naszego nieustannego zaangażowania i dokonywania inwestycji w rozwój nowych technologii, wpływających na coraz lepszą jakość druku kolorowego oraz wyznaczanie nowych standardów w tej branży".

InfoSource S.A. to firma analityczna z siedzibą w Szwajcarii, specjalizująca się w niezależnych badaniach rynku (obecnie prowadzi je w 32 krajach). Została założona w 1985 r. z myślą o dostarczaniu dokładnych, rzetelnych informacji, uzyskiwanych przy wykorzystaniu zastrzeżonych metod. Opracowuje szczegółowe dane rynkowe dla branży urządzeń biurowych i telekomunikacji. Więcej informacji: www.infosource.ch

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl