O marketing automation - Agencja Pełka 360° dla Grow Poland


2015-06-08
„Sales&Marketing Powerlunch” - konferencja szkoleniowa dotycząca spersonalizowanej komunikacji w sieci, sposobach wykorzystania marketing automation dla zwiększenia sprzedaży i ROI

O strategii i planowaniu spersonalizowanej komunikacji w sieci, sposobach wykorzystania marketing automation dla zwiększenia sprzedaży i ROI oraz innych aspektach skutecznego, nowoczesnego marketingu mówili międzynarodowi eksperci podczas konferencji szkoleniowej z cyklu Sales&Marketing Powerlunch, którą zorganizowała Agencja Pełka 360° na zlecenie Grow Poland. Wydarzenie miało miejsce 21 maja 2015 roku w Warszawie. 

Obecnie firmy borykają się z problemami rozproszonych baz danych i komunikacji z tymi bazami. Podczas wydarzenia eksperci Ben Verleysen, Dyrektor Zarządzający Ark Communication w Belgii oraz Marcin Stawowczyk, Prezes Zarządu Grow Poland pokazywali, w jaki sposób marketing automation pozwala na spersonalizowaną komunikację
z konsumentem, która prowadzi do obustronnie satysfakcjonującej współpracy oraz pozwala na zwiększenie ROI firmy.  Timo Kruskopf, Dyrektor Zarządzający ID BBN w Finlandii zaprezentował case studies firm, które wdrożyły rozwiązania marketing automation
i zwiększyły ROI.

 

Działania Agencji Pełka 360° obejmowały kompleksową organizację eventu, w tym koordynację logistyczną, całościową obsługę wydarzenia oraz  zaproszenie uczestników.

 

Agencja Pełka 360° specjalizuje się w promowaniu innowacyjnych technologii oraz nowych rozwiązań komunikacyjnych. Oprócz Grow Poland, Agencja projektowo wspierała między innymi firmę Inea S.A. – lidera technologii światłowodowej.

Nadesłał:

PelkaCreatives

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl