Obsługa klienta: sektor produkcyjny nieświadomy zalet ERP?


2013-09-09
Na stronie poland.businessinspired.com (w zakładce Blog) pojawił się nowy wpis eksperta firmy Epicor. Tomasz Gliwka - kierownik ds. rozwiązań biznesowych w Epicor - odniósł się do wyników raportu zrealizowanego przez IDC na zlecenie firmy Epicor.
Badanie przeprowadzone wśród ponad 460 przedsiębiorstw z różnych sektorów produkcji w 13 krajach świata, dostarczyło informacji o tym jakie znaczenie dla firm z sektora produkcyjnego ma strategia zorientowana na klienta oraz jaką rolę odgrywają systemy przedsiębiorstwa (ERP) w zapewnieniu wysokiego poziomu obsługi klienta w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

Jak zauważa ekspert: „Podczas naszych spotkań z firmami produkcyjnymi, w przeciwieństwie do rozmów prowadzonych z przedstawicielami przedsiębiorstw handlowych lub dystrybucyjnych, pytanie o to jak wdrożony system ERP będzie wpływał na jakość obsługi klienta, pojawia się rzadko. Raport IDC nie pozostawia jednak wątpliwości co do tego, że rola systemów ERP w zapewnieniu satysfakcjonującego poziomu obsługi klientów firm produkcyjnych staje się kluczowa”. 

Tutaj można zapoznać się z pełnym wpisem Tomasza Gliwki. 
Strona poland.businessinspired.com dedykowana branży produkcyjnej i dystrybucyjnej jest jednym z kluczowych elementów kampanii pod hasłem Business Inspired, skierowanej do polskiego przemysłu. Celem projektu jest dzielenie się z przedsiębiorcami praktyczną wiedzą o systemach ERP oraz inspirowanie ich do wdrażania nowoczesnych rozwiązań IT. 

Więcej szczegółów na poland.businessinspired.com

Nadesłał:

ITBC_Com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl