Oczekiwania klientów flotowych


2015-07-17
Bartłomiej Siuchniński, Kierownik Działu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Leasing

Oczekiwania klientów flotowych ewoluują wraz z rozwojem ich firm i zmianami zachodzącymi na rynku. Kwestie optymalnego finansowania i korzyści fiskalne są niezmiennie na czołowych miejscach, jednak na znaczeniu zyskuje budowa relacji między dostawcą usług a klientem. Z praktyki Volkswagen Leasing wynika, że kluczowe dla klientów są jakość usług oraz zaangażowanie i elastyczność firmy CFM (car fleet management). Pod tymi pojęciami kryje się nie tylko szybkość reakcji osób dedykowanych do obsługi danego klienta na kwestie zgłaszane przez użytkowników floty, np. odpowiedź i rozwiązanie problemu w ciągu kilku godzin lub jednego dnia. Równie ważne jest, aby klient czuł, że jest najważniejszy, a osoba po drugiej stronie to profesjonalny doradca, a nie tylko przedstawiciel instytucji, która ma swoje procedury. Warto więc wymagać od firmy flotowej zaangażowania i efektywnego działania. Należy egzekwować pełną mobilność i sprawność pojazdów. Trzeba zgłaszać swoje pomysły na temat oczekiwanych ułatwień, takich jak dedykowane aplikacje czy programy, dzięki którym można skrócić proces decyzyjny oraz zaoszczędzić czas i pieniądze. Tylko taka współpraca może być korzystna dla obydwu stron. 

Nadesłał:

MultiComm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl