Odkryj Mercure na nowo
Mercure to druga co do wielkości sieć hoteli w Europie w klasie midscale i jeden z liderów na rynku polskim. Charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do gościa oraz niezwykłym wystrojem hoteli inspirowanym historią miast, w których się znajduje.
Mercure to druga co do wielkości sieć hoteli w Europie w klasie midscale i jeden z liderów na rynku polskim. Charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do gościa oraz niezwykłym wystrojem hoteli inspirowanym historią miast, w których się znajduje. Co więcej, odwiedzających zaskakuje wachlarzem ofert specjalnych, takich jak „Sweet Secret by Mercure”. W tym roku jej ambasadorką została Dorota Gardias.
Mercure – Gwarancja Jakości Pod koniec marca 2015 w skład sieci hoteli Mercure w Polsce wchodziły 22 obiekty. Wszystkie zapewniają wysoką jakość obsługi i różnorodność designu. W połowie z nich znajdziemy unikalną ofertę restauracyjną w ramach oryginalnego konceptu Winestone.
‘’Strategia ta, nazwana jest „glocal” i pochodzi, jak łatwo można się domyślić, z połączenia dwóch słów: globalna i lokalna” – zaznacza Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Polega ona na łączeniu historii i tradycji wraz z nowoczesnością obiektu. Należy również wspomnieć o Gwarancji Jakości Mercure – koncepcji, która ma zapewnić jednolity poziom usług we wszystkich naszych hotelach na świecie. Jest to aż 96 wytycznych, opierających się na trzech głównych zasadach: dostępności, reagowaniu na potrzeby gości oraz dbałości o podwyższanie standardu świadczonych usług. Dzięki temu mogą oni liczyć m.in. na całodobową infolinię i szybkie rozwiązania ewentualnych niedogodności. Hotele Mercure to również wyjątkowy, inspirowany lokalnymi elementami design, o czym świadczą nasze najnowsze inwestycje na wybrzeżu i w Krakowie.”
Morskie opowieści Portfolio marki w ostatnim czasie umocniło się – od niespełna miesiąca goście mogą wypoczywać w odnowionym Mercure Gdynia Centrum. Jego oryginalny design opiera się na skojarzeniach z morzem i żaglami. Charakterystyczny brand wall, czyli logo marki Mercure usytuowane w centralnym miejscu hotelowego lobby, nawiązuje do żagli cumującego przy nabrzeżu "Daru Pomorza" nazywanego również "Białą Fregatą". Tam też znajduje się stół służący do przyjmowania gości, który na szklanym blacie ma wytrasowaną różę wiatrów wskazującą strony świata. Pasy na posadzce natomiast mają kojarzyć się z granicą między linią morza a nabrzeżem. Motyw przewodni odzwierciedla się również w designie stolików, które przywodzą na myśl żółte polery cumownicze. Drugim elementem dominującym w wystroju wnętrz hotelu jest rodzima kinematografia i organizowany w Gdyni od 1974 roku Festiwal Filmowy, podczas którego od lat odbywały się tu liczne imprezy towarzyszące. Znajdująca się przy wejściu do hotelu Sala Biznesowa została poświęcona tematyce srebrnego ekranu. Jej wystrój, ze względu na specjalnie zaprojektowane lampy i reflektory oraz zastąpienie zwykłych siedzisk krzesełkami reżyserskimi, sprawia, że mamy wrażenie przebywania na planie filmowym. Dzięki Fundacji Kino Polska na ścianach zawisły oryginalne, archiwalne plakaty "Rapsodii Bałtyku", "Echa" czy "Do widzenia, do jutra", których akcja toczy się nad morzem.
Bursztyn i lew Drugi rebrandowany obecnie hotel na wybrzeżu, który lada moment dołączy do sieci Mercure, ma oryginalny design zainspirowany motywami związanymi z miastem. W lobby Mercure Gdańsk Posejdon znajdziemy graficzne odwołania do sylwetek zabytkowych gdańskich kamienic o wąskich fasadach zwieńczonych stromymi dachami. Nie mogło tam zabraknąć szczególnego dla miasta symbolu – lwa. Jego rzeźba w kolorach marki Mercure została podarowana przez organizatorów Festiwalu Gdańskich Lwów. Brand wall natomiast zainspirowany jest największym w Europie piecem kaflowym znajdującym się na Dworze Artusa. Poszczególne "kafle" przedstawiają w sposób graficzny sylwetki najważniejszych zabytków miasta. Dodatkowym elementem dekoracyjnym jest fototapeta z bursztynem, który jest drugim motywem przewodnim designu hotelu. Kolorystyka i niektóre elementy wystroju sal przywołują na myśl plażę i morze.
Hotel Jagiellonów Trwa też jedna z największych inwestycji marki Mercure w Regionie. Jest to budowany od podstaw hotel Mercure Kraków Centrum, którego motywem przewodnim będzie królewska dynastia Jagiellonów. Brand wall ma kojarzyć się ze sławnymi Głowami Wawelskimi, czyli rzeźbami zdobiącymi strop Sali Poselskiej na Zamku Królewskim na Wawelu. W wystroju królować będą również patchworkowe wariacje na temat starych mebli i dywanów oraz portrety władców. Hotel zostanie otwarty dla gości w 2016 roku. Za projekt architektury i wnętrz odpowiedzialny jest Kaczmarek Studio S.C.
Inne, a jednak podobne Nowe hotele, jak i te stare będą łączyły nie tylko doskonałą jakość obsługi, ale i wspólne koncepty. Jednym z nich jest restauracja Winestone odchodząca od tradycyjnej hotelowej gastronomii na rzecz coraz bardziej popularnych w Polsce wine barów. Jednym z jej filarów jest pieczołowicie wyselekcjonowana, sezonowo zmieniająca się kolekcja win, dostępna także w ofercie na wynos. Drugim, zestawy dań podawane na wzór najmodniejszych francuskich restauracji na „le planches” – kamiennych deskach (stone). Co ważne, ten wyjątkowy wybór win znajdziemy tam w rozsądnych cenach. W każdym z hoteli marki Mercure możemy również skorzystać ze specjalnej oferty „Sweet Secret by Mercure”. Goście rezerwujący minimum dwudniowy pobyt do 31 maja br. mogą już po raz trzeci skorzystać z promocji, gdzie oprócz 30% zniżki na nocleg, potrójnych punktów w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels, darmowego WiFi i pysznego śniadania, otrzymują słodki upominek przy zameldowaniu – pudełko z ręcznie wyrabianymi pralinami.
W tym roku po raz pierwszy ofercie „Sweet Secret by Mercure” towarzyszy konkurs „Sweet selfie z widokiem na Mercure” zorganizowany przez portal BlogStar.pl Konkurs trwa do 15 maja, a swoje zgłoszenia można wysyłać na adres konkursy@blogstar.pl Spośród otrzymanych zgłoszeń internauci oraz jury, w którego składzie zasiada Dorota Gardias, wybiorą najlepsze zdjęcia, a ich autorzy zostaną nagrodzeni dwuosobowymi, weekendowymi voucherami do wybranego hotelu sieci Mercure w Polsce.
| ||||||
Link do strony Mercure na Facebooku: www.facebook.com/MercureHotels.polska Link do blogu Doroty Gardias: http://blogstar.pl/author/dorota-gardias/
| ||||||
|
O Mercure
Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferują jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferują osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli
w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjną alternatywę dla innych sieci hotelowych
i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług
o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor Academy, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów 170 000 pracowników swoich hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Śledź aktualności: Rezerwuj pokoje:
@accor | www.accor.com www.accorhotels.com
facebook.com/MercureHotels.polska www.mercure.com
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com
Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak@publicdialog.pl
Nadesłał:
Public Dialog
|