Odkryj nowe oblicze swojej łazienki!
Nasza łazienka może być miejscem komfortowym i funkcjonalnym, a jednocześnie oryginalnym i pięknym.
Najpiękniejsza łazienka w Polsce – Twoja łazienka!
Planując wygląd swojej łazienki pamiętaj, iż ma ona służyć domownikom przez długie lata. Z tego powodu nie zawsze warto ulegać chwilowym kaprysom – czas poświęcony na zebranie inspirujących Cię motywów, obrazów czy ulubionych zestawień kolorów na pewno zaowocuje niebanalnym wnętrzem. Takie podejście ułatwi wybór odpowiedniego wzornictwa materiałów wykończeniowych i sprawi, że wygląd pomieszczenia długo nie wyjdzie z mody!
Największym wyzwaniem dla projektanta jest zawsze odzwierciedlenie i realizacja w konkretnych wnętrzach oczekiwań klienta. Często ważne jest osiągnięcie kompromisu między damskim i męskim punktem widzenia, a niekiedy także między starszym i młodszym pokoleniem. Wówczas doradzam uniwersalne i ponadczasowe kolekcje płytek – mówi Wioleta Kowalska, Projektant Wnętrz – Doradca Klienta w salonie firmowym Grupy Paradyż w Tomaszowie Mazowieckim. Przykładem kolekcji, która jest w stanie sprostać różnym oczekiwaniom jest Tessita / Tessito – dodaje.
Sześć stonowanych, pastelowych kolorystyk w uniwersalnym formacie 30x60 cm, pozwala na stworzenie ciekawego wnętrza dostosowanego do indywidualnych oczekiwań. Poszukujesz uniwersalnych, ale wyrazistych kształtów? Zwróć uwagę na geometryczne wzory!
Jeśli jednak marzysz o przemienieniu swojej łazienki w romantyczną krainę, wybierz subtelne kwiatowe dekoracje. Możesz podkreślić je szklanymi listwami, które będą pięknie mienić się w blasku świec lub promieni słońca.
Projektując wnętrze łazienki warto skomponować ze sobą różne elementy kolekcji Tessita / Tessito, takie jak duże formaty płytek, dekoracje w postaci mozaik, inserta z graficznymi motywami, czy szklane elementy – podkreśla Wioleta Kowalska. Dzięki takim zabiegom aranżacyjnym łazienka będzie ciekawsza, a wszystko stworzy spójną kompozycję. Dla niezdecydowanych świetna będzie bezpieczna, beżowa kolorystyka płytek podstawowych, które mogą tworzyć bazę, tło do dobrania nieco mocniejszych akcentów – dodaje.
Inspirująca metamorfoza
Przemiana najbrzydszej łazienki w Polsce została przeprowadzona przez Grupę Paradyż pod koniec ubiegłego roku. Zwyciężczyni konkursu „Najbrzydsza łazienka w Polsce” – Katarzyna Raj, postawiła na jasne wnętrze, ale z charakterem! Pastelowe kolory kolekcji Tessita / Tessito nadają łazience jasności i subtelności – mówi Katarzyna Raj. Przeprowadzona przez Grupę Paradyż metamorfoza pokazała, jak niewiele potrzeba, by wnętrze zyskało zupełnie nowy charakter.
Jeśli pragniesz na nowo cieszyć się wnętrzem swojego mieszkania i szukasz inspiracji, wejdź na stronę www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)