ODSZKODOWANIA ZA ODWOŁANE I OPÓŹNIONE LOTY – POLSKI GIVT DZIAŁA NA RYNKACH EUROPEJSKICH


2019-01-19
Polska platforma odszkodowawcza GIVT obsługuje klientów w dziewięciu językach na ponad 30 rynkach całej Unii Europejskiej. Polski GIVT istnieje na rynku zaledwie półtora roku, ale w tym krótkim czasie firmie udało się rozpocząć działalność nie tylko na rodzimym rynku. Wprowadzono obsługę klientów w języku angielskim, bułgarskim, rumuńskim w połowie 2018 roku, a w grudniu w kolejnych pięciu językach: hiszpańskim, portugalskim, włoskim, niemieckim i francuskim.

Potencjał biznesu odszkodowawczego odpowiada potencjałowi branży lotniczej, a ten od kilkudziesięciu lat nieustannie rośnie. Rozwój sektora jest stabilny - niezależnie od kryzysów na rynkach finansowych czy nieprzewidzianych wydarzeń, jak np. ataki terrorystyczne - które mają na niego jedynie chwilowy wpływ. Biznes ten rośnie na całym w świecie, a w Polsce szczególnie mocno. Wyraźnie widoczny jest stały wzrost i rozwój technologii, która pozwala latać coraz nowszymi samolotami - wybierając coraz więcej połączeń. Coraz więcej pasażerów wybiera transport lotniczy, ale trzeba pamiętać, że ten odnotowuje stały procent spóźnionych czy odwołanych rejsów.

Polski GIVT istnieje na rynku zaledwie półtora roku, ale w tym krótkim czasie firmie udało się rozpocząć działalność nie tylko na rodzimym rynku. Wprowadzono obsługę klientów w języku angielskim, bułgarskim, rumuńskim w połowie 2018 roku, a w grudniu w kolejnych pięciu językach: hiszpańskim, portugalskim, włoskim, niemieckim i francuskim. Tym samym GIVT rozpoczął 2019 rok od bardzo szerokiej ekspansji - obsługi klientów w dziewięciu językach na ponad 30 rynkach całej Unii Europejskiej.

- W naszym zespole pracują już osoby dwunastu narodowości obsługując pasażerów zakłóconych lotów z całej Unii Europejskiej. To ogromne wyzwanie technologiczne, organizacyjne, proceduralne, ale i jakościowe - z uwagi na różne lokalne przyzwyczajenia klientów. Dla przykładu: Polacy lubią rozmawiać przez telefon, ale obywatele innych państw wolą wysyłać maile. Takie czynniki muszą być uwzględniane przy obsłudze klienta. Ten rok będzie dla GIVT-u doskonaleniem organizacyjnym i operacyjnym. Dotychczas z usług GIVT-u skorzystało już kilkadziesiąt tysięcy klientów. - powiedział serwisowi eNewsroom Jacek Podoba, prezes GIVT - W 2019 roku przewidujemy czterokrotny wzrost skali prowadzenia biznesu pod względem liczby pozyskiwanych klientów oraz wielokrotnie wyższe przychody i podobny wzrost wypłaconych odszkodowań - podkreślił Podoba.

Platforma technologiczna GIVT - givt.com - działa od 2017 roku. Od początku swojej działalności stawia na innowacyjność, stale inwestując w rozwój oprogramowania wspieranego przez sztuczną inteligencję, machine learning i wykorzystanie big data. Jak wynika z danych Eurostat, Eurocontrol i FlightStats, rynek, na którym działa GIVT to około 15 milionów pasażerów w skali roku borykających się z opóźnionymi lub odwołanymi lotami. Szacuje się, że suma należnych rekompensat dla tej grupy wynosi około 5 miliardów euro rocznie.

Kontakt dla mediów:
Lidia Kłosowska - Brand Communication & PR Manager
+48 600 065 000, lidia.klosowska@givt.com

O GIVT

Uzyskujemy odszkodowania od linii lotniczych za opóźnione lub odwołane loty oraz w przypadku odmowy wejścia na pokład. Działamy szybko i sprawnie, według przejrzystych zasad. Aby ułatwić pasażerom uzyskanie rekompensaty, stawiamy na silne zaplecze technologiczne, inwestujemy w systemy automatyzacji zadań, machine learning i zaawansowane big data. GIVT tworzą doświadczeni eksperci z wielu branż, w tym lotniczej, finansowej, nowoczesnych technologii, konsultingowej, digital marketingu i usług prawnych. www.givt.com 

Nadesłał:

Hanami Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl