Ogilvy Action i Liga IBM


Ogilvy Action i Liga IBM
2011-11-01
Ogilvy Action przygotowała czwartą edycję konkursu dla partnerów handlowych IBM. Konkurs tym razem organizowany jest pod hasłem „Liga IBM” i jego zasady opierają sie na idei zmagań piłkarskich. Programem objęte są produkty z linii IBM System x i Storage Entry z oferty producenta.
Akcja trwa do 25 listopada. Agencja przygotowała koncepcję i mechanikę konkursu oraz zajęła się jego realizacją. Na potrzeby akcji pod adresem www.ligaibm.pl powstała strona internetowa, gdzie zawarte są wszystkie  informacje o zasadach i kolejnych etapach konkursu. Zarówno projekt strony, jak i  wszystkie materiały promujące program u partnerów handlowych przygotowała i  wykonała agencja Ogilvy Action. W konkursie mogą wziąć udział partnerzy handlowi sprzedający produkty IBM. Wśród nagród są m.in. vouchery na wyjazdy na mecze drużyn europejskich, w których grają reprezentanci Polski.  Nagrody przyznawane są za dokonanie największych zakupów w jednej z dwóch kategorii:
Express Seller (Storage Entry oraz IBM System x) oraz Bid Machine,  przy czym produkty IBM System x Express sprzedane na zasadach programu Bid Machine zaliczane są do kategorii Bid Machine.
 Liga IBM potrwa do 25 listopada br. Więcej informacji: www.ligaibm.pl  ………………………………………………………………………………………………………………………Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.  Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem. 

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl