Ogrodowe przy Bieluchu rozmowy


Ogrodowe przy Bieluchu rozmowy
2013-07-05
Smakoszy i degustatorów wyrobów Spółdzielni Mleczarskiej Bieluch z Chełma jest mnóstwo, a ich krąg systematycznie rozszerza się po Polsce. To zasługa agencji IMR advertising by PR.
Rodzina serków Bieluch jest dość rozległa: od naturalnego poczynając poprzez smakowy z pomidorami i chili, a na owocowych kończąc. Mało tego, spółdzielnia stworzyła nową linię nadbużańskich smaków pod marką Kuchnia Lubelska. Doskonałe mleka (w tym znakomite zsiadłe), jogurty, masła na razie dostępne są tylko na Lubelszczyźnie. Chełmska spółdzielnia skupuje mleko od niemal czterystu rolników hodujących krowy w jednym z najbardziej czystych regionów Polski, stąd surowiec do produkcji przetworów mlecznych jest najwyższej jakości.„Jestem przekonana, iż smakowitości Kuchni Lubelskiej powinny być dostępne jeśli nie w większości, to przynajmniej w wybranych sklepach w całej Polce. Zanim to jednak  nastąpi postanowiłam poczęstować dziennikarki z kilku prestiżowych drukowanych mediów ogólnopolskich daniami powstałymi na bazie bieluchowych produktów.  Lato sprzyja zajadaniu lekkich i zdrowych potraw i takie podałam podczas naszego ogrodowego spotkania z Bieluchem” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR. 

Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl