OGRODOWY POMIDOR BOHATEREM TEJ ZIMY – NOWY SMAK WIELOZBOŻOWYCH CHIPSÓW SUNBITES
• To kolejna propozycja od Sunbites na pyszną i lekką przekąskę idealną na przerwę • Twarzą kampanii promującej nowy produkt jest Małgorzata Socha
Marka Sunbites wprowadziła na rynek nowy smak swoich wielozbożowych chipsów – Ogrodowy Pomidor, który przywodzi na myśl wspomnienie słonecznego lata spędzanego w ogrodzie. Produkt jest dostępny w sprzedaży od początku roku.
Już trzy smaki w dwóch rozmiarach
Chipsy Sunbites, dostępne w trzech smakach: Ogrodowy Pomidor, Wiosenna Cebulka oraz Słoneczna Papryka, zostały zapakowane w kolorowe opakowania o wadze 60 i 110 g. Mniejsze opakowanie łatwo zmieści się do torebki. Sugerowana cena detaliczna chipsów Sunbites to 3,39 zł za opakowanie 60 g i 4,79 zł za 110 g.
Kampania reklamowa chipsów Sunbites
Kampania promocyjna, której twarzą jest popularna aktorka Małgorzata Socha, ruszyła 19 stycznia 2015 roku. Obejmuje ona reklamę w telewizji oraz działania digitalowe. Wprowadzenie nowego smaku chipsów Sunbites jest również wspierane działaniami marketingowymi z wykorzystaniem materiałów promocyjnych w punktach sprzedaży. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, natomiast za działania digitalowe Digital One Consulting.
Małgosia Socha zachwyciła się Słonecznym Pomidorem, ponieważ…
„W środku zimy bardzo tęsknię za słońcem, odrobiną lenistwa, letnimi smakami i zapachami ogrodu. Podczas szarych zimowych dni zachwyca mnie wszystko, co przypomina, że już za chwilę świat znów będzie pełny kolorów. Taki jest właśnie Ogrodowy Pomidor – nowy smak wielozbożowych chipsów Sunbites, które są moim pomysłem na zwolnienie na chwilę i zrobienie sobie przerwy na lekką i pyszną przekąskę podczas zabieganego dnia. Zachwyciło mnie również jego słoneczne opakowanie, które lśni w torebce jak moje małe słońce” – powiedziała Małgorzata Socha, ambasadorka marki Sunbites.
Wielozbożowe chipsy Sunbites idealne na przerwę
Pyszne i chrupiące wielozbożowe chipsy Sunbites świetnie sprawdzą się jako lekka przekąska, gdy robimy się głodni, np. w pracy, a do kolejnego głównego posiłku zostało jeszcze trochę czasu. Chipsy są pyszne dzięki aromatycznym przyprawom, a zawarte w nich zboża, które są źródłem cennego błonnika, dodadzą nam energii do dalszych działań.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Urszula Matej-Bil, Marta Miller
Questia sp. z o.o. sp.k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 535 222 013, + 48 535 222 015
e-mail: umatej@questiapr.pl, mmiller@questiapr.pl