Okienko z widokiem na... wygraną


Okienko z widokiem na... wygraną
2010-05-13
„Okienko z widokiem na orzechy” – layout reklamujący czekoladę marki Alpen Gold (Kraft Foods Polska) pokonał konkurencję wygrywając starcie o kwietniowy tytuł Plakatu Miesiąca w konkursie City Plakat.

Zwycięska reklama prezentuje postać Kostka – znanego także z reklam telewizyjnych promujących czekoladę Alpen Gold wygodnie rozpartego na wprost czekolady z okienkiem przywodzącej na myśl telewizor, czyli „okno” na świat.

Kreacje towarzyszące kampanii produktu przygotowała agencja reklamowa Grupa66 Ogilvy. Uwagę jury konkursu zwróciły także layouty: Ravioli Street – pizzerii w Olsztynie promującej największą pizzę w mieście oraz salonu Sobiesław Zasada Warszawa – największego salonu Volkswagena w Polsce. Konkurs City Plakat organizowany jest wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. Jury (wykłądowcy SWPS) co miesiąc wybiera trzy najlepsze layouty prezentowane  w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media.  Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009  otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.  

Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404 Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawa www.cityboard.pl Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85 Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawa www.agencja21.pl   

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl