Olivia Business Centre z nową umową najmu na ponad 1600 m2


2020-04-20
Acxiom Global Service Center Polska podpisał nową, 6 letnią umowę na najem powiększonej powierzchni w budynku Olivia Four. To potwierdzenie prężnego rozwoju firm zlokalizowanych w oliwskim centrum biurowym i kolejny biznesowy sukces działającej na całym świecie spółki IT.

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iMNHlNC_dD-P_lvcig?e=UVWQAz

Acxiom Global Service Center Polska podpisał nową, 6 letnią umowę na najem powiększonej powierzchni w budynku Olivia Four. To potwierdzenie prężnego rozwoju firm zlokalizowanych w oliwskim centrum biurowym i kolejny biznesowy sukces działającej na całym świecie spółki IT.

Na powiększenie powierzchni wynajmu zdecydowaliśmy się ze względu na dynamiczny rozwój oraz otwarcie nowych stanowisk pracy w obszarze wsparcia kluczowych klientów firmy – mówi Tomasz Świecki, Director Delivery z Acxiom Global Service Center Polska.

Od 2016 roku na terenie Olivii Business Centre biura Acxiom zajmowały powierzchnię 1269 m2. Jeszcze przed upływem okresu umowy spółka zdecydowała się na jej przedłużenie i powiększenie zajmowanej powierzchni do 1682 m2. Zgodnie z nowymi zapisami, biura firmy znajdować się będą na 3 i 4 kondygnacji budynku Olivia Four. Acxiom równocześnie zwiększa liczbę miejsc parkingowych zajmowanych w garażach podziemnych.

Nowa umowa zakłada przebudowę i remont dotychczasowej przestrzeni oraz aranżację nowych biur. Za aranżację odpowiadają Katarzyna Koza i Jagoda Paluchowska. Podobnie jak poprzednio, na nowej powierzchni znajdzie się wiele ciekawych rozwiązań, które uwzględniają także ekologię materiałów i technologii wykonania. Aranżacyjnie projekt nawiązuje do aktualnej powierzchni, co można zauważyć np. w wyborze kolorów wykładziny lub elementów dekoracyjnych czyli szarość, zieleń oraz intensywna pomarańcz. Nie zabraknie również nowych elementów, np. nawiązujących do miasta, w którym znajduje się biuro czyli Gdańsk. Pojawią się również rozwiązania umożliwiające optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni oraz zapewnienie jak najbardziej komfortowych warunków pracy dla naszych pracowników. – Karolina Bykowska, Facility Manager w Acxiom.

Biura firmy, oprócz doskonale wyposażonych stanowisk pracy zapewniają pokój relaksu ze stołem do bilardu, rzutkami, konsolą do gier i telewizorem. Na nowej powierzchni znajdzie się również miejsce na stół do ping-ponga. Do dyspozycji pracowników są w pełni wyposażona kuchnia i przestronna jadalnia. Acxiom ponadto przykłada dużo uwagi do ekologii. Firma wybrała budynek, który przeszedł rygorystyczną certyfikację BREEM na poziomie Excellent, a wyposażenie wnętrz biurowych wykonane jest z materiałów poddawanych recyklingowi. Biurowe wykładziny produkowane są wyłącznie z wykorzystaniem energii ze źródeł odnawialnych i bez odpadów produkcyjnych. Do ich montażu nie stosuje się kleju, a ekologiczne taśmy wykonane z przetworzonych plastikowych butelek, po demontażu wykładziny trafią do ponownego wykorzystania przez ich producenta.

Obecnie w biurach trwają prace adaptacyjne. Planowany termin ich zakończenia to maj 2020 roku.

Olivia Four to 11-piętrowy budynek biurowy klasy A. Jego charakterystyczna biało-szklana bryła mieści ponad 14,7 tys. mkw. powierzchni biurowej. Od czasu oddania Olivia Four do użytku w marcu 2014 r. swoje siedziby założyły w nim m.in. Allianz, Atos Origin, Epam Systems, Generali, HK Finance, LOTOS-Air BP, Nationale Nederlanden, Omida Group, Roedl, Solveo (d. Moore Stephens) czy amerykański Quad Graphics.

Obok firm międzynarodowych w Olivia Four przewidziane jest miejsce także dla start-upów oraz małych i średnich przedsiębiorstw. To m.in. z myślą o nich parter, pierwsze i drugie piętro budynku przeznaczone zostało na przestrzeń rozwoju innowacji O4, łączącą w sobie multimedialne centrum konferencyjne, różnej wielkości powierzchnie biurowe, przestrzeń coworkingową z biurkami do wynajęcia na godziny i część socjalną. W Olivia Four mieści się także kantyna Natka.

Hol główny budynku Olivia Four, w którym znajduje się Acxiom, jest uważany za jeden z najpiękniejszych w Olivii. Jest wyłożony toskańskim marmurem Bianco Carrara i hiszpańskim Nero Marquina. W lobby stoją ikoniczne meble Barcelona, zaprojektowane przez Ludwiga Mies Van Der Rohe na wystawę międzynarodową w Barcelonie w 1929. 

O Olivia Business Centre

Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w regionie. Jego docelowa wielkość przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivia Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Najwięksi rezydenci Olivii to Airhelp, Amazon, Arrow, Bayer, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp.

Olivia Business Centre to jednak znacznie więcej niż budynki. Regularnie odbywają się tutaj wydarzenia biznesowe, edukacyjne, kulturalne i sportowe. Do dyspozycji Rezydentów centrum pozostają 3 duże centra konferencyjne i szereg mniejszych, 2 centra medyczne z apteką, 10 restauracji i kawiarni, przedszkole, żłobek, szkoła podstawowa i liceum, 4 banki, wielkie centrum fitness, salon piękności, notariusz, punkt ładowania samochodów elektrycznych oraz O4, jeden z największych coworkingów w Polsce. W lipcu 2019 roku w Olivii Star, najwyższym budynku Polski północnej otworzona została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto oraz najwyżej położone w Polsce centrum konferencyjne, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią. Na 33 piętrze znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Centrum posiada ponad 1600 miejsc parkingowych, kilkaset stojaków rowerowych oraz dużą szatnię z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 7 budynków.

Nadesłał:

mateuf8

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl