On Board PR bada do jakich wartości odwołują się polskie firmy?


On Board PR bada do jakich wartości odwołują się polskie firmy?
2011-12-08
ECCO International Communications Network, sieć zrzeszająca firmy doradcze z całego świata, przygotowuje międzynarodowy raport „Corporate Values Index 2012”- analizujący standardy zarządzania za pomocą wartości w różnych branżach. Analiza obejmie ponad 3800 firm z 10 krajów świata.

Raport „Corporate Values Index 2012" będzie podsumowaniem wyników trzeciej edycji badań prowadzonych w ciągu ostatniego roku w 10 krajach świata: Polsce, Francji, Niemczech, we Włoszech, Australii, Austrii, Finlandii, Norwegii, Wielkiej Brytanii i USA.

Projekt realizują firmy doradztwa PR tworzące międzynarodową sieć ECCO Network, reprezentowaną w Polsce przez On Board PR. Celem badania jest znalezienie odpowiedzi na pytania o skalę zastosowania przez biznes wartości jako koncepcji planowania strategii zarządzania i marketingu. Ideą raportu jest również przedstawienie różnic między systemami wartości określanymi przez firmy różnej wielkości, działającymi w różnych krajach i branżach.

- Jak pokazują wyniki badania „Corporate Values Index 2009", w Polsce nadal niewiele firm określa wartości, którymi się kieruje. Odsetek takich przedsiębiorstw jest dużo niższy niż w innych krajach świata. Wynosi zaledwie ok. 30 proc. i jest ponad 2-krotnie mniejszy niż średnia światowa -komentuje Norbert Ofmański, prezes On Board PR.
Wykorzystanie wartości znajduje się obecnie w grupie najpopularniejszych trendów w dziedzinie zarządzania. Wartości są też jednym z najważniejszych instrumentów nowoczesnego marketingu. Zestaw własnych wartości (ang. corporate values) wsparty odpowiednią ich implementacją stanowi istotną pomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących działań marketingowych, a także kształtowaniu pożądanych zachowań pracowników oraz ich rekrutacji. Wyniki ostatniego raportu z 2009 r. pokazują, iż wartości korporacyjne są coraz bardziej zróżnicowane, co sugeruje, że firmy częściej wykorzystują "wartości", aby określić i odróżnić się od konkurencji.
- Zarządzanie przez wartości stanowi istotny postęp np. w stosunku do zarządzania przez cele i jest trendem, który nabiera coraz większego znaczenia we współczesnym biznesie i nowoczesnej komunikacji - dodaje Norbert Ofański

Badanie odbywa się pod patronatem PKPP Lewiatan i obejmuje swym zasięgiem największe przedsiębiorstwa z 14 branż.

On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network - jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos i agencję interaktywną Think Kong.

Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.,
ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00,
e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl