On Board PR dla marki TENA


On Board PR dla marki TENA
2011-12-15
On Board PR już po raz piąty będzie odpowiedzialny za przygotowanie strategii komunikacji oraz koordynację działań dla kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła”, której inicjatorem jest marka TENA.

Firma SCA Hygiene Products kolejny raz powierzyła On Board PR Ecco Network realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „CoreWellness - wewnętrzna siła", której hasłem przewodnim w 2012 roku będzie „Rozmowa, która łączy pokolenia".

Do zadań agencji należy realizacja założeń strategii komunikacji, w tym działania media relations, współpraca z ekspertami, liderami opinii w obszarze problemu nietrzymania moczu (NTM), koordynacja wydarzeń specjalnych skierowanych do osób z problemem NTM, a także prowadzenie działań w mediach społecznościowych.

Kampania „CoreWellness - wewnętrzna siła" skierowana jest do kobiet cierpiących z powodu NTM oraz kobiet, które mogą w przyszłości cierpieć na to schorzenie. Celem projektu jest edukowanie społeczeństwa na temat możliwości prowadzenia aktywnego trybu życia przez osoby dotknięte tym problemem, obalenie mitów na temat nietrzymania moczu jako dolegliwości osób starszych i schorowanych oraz zachęcenie kobiet do poruszania tego tematu podczas rozmowy z lekarzem pierwszego kontaktu.

Za realizację kampanii z ramienia On Board PR odpowiedzialny jest zespół Anny Sarnackiej, pracujący w dziale Pharmaceuticals, Biotechnology&Medical Market Consulting. Umowa została podpisana do końca 2012 roku.

SCA Hygiene Products Sp. z o.o. to międzynarodowa firma produkująca środki higieny, papier drukarski, opakowania. Posiada przedstawicielstwa w 90 krajach świata, zatrudniając łącznie ponad 50 tys. pracowników. Najbardziej znane marki SCA to wkładki anatomiczne TENA, podpaski Libresse, chusteczki higieniczne Tempo, papier toaletowy Zewa.

On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network - jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos i agencję socialmediową Think Kong .

Dodatkowych informacji udziela:
Marcin Dalewski
On Board Public Relations Sp. z o.o.,
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-33,
e- mail: mdalewski@onboard.pl

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl