On Board PR dla marki Warka


On Board PR dla marki Warka
2012-06-19
On Board Public Relations przygotuje strategię i zrealizuje kampanię, mającą na celu wzmacnianie dialogu marki Warka z lokalną społecznością, która wpisuje się w praktykę Corporate Social Responsibility.

Konsultanci On Board PR Ecco Network będą odpowiedzialni za przeprowadzenie działań komunikacyjnych związanych z realizacją działań dla marki Warka, należącej do portfolio Grupy Żywiec. W ramach współpracy agencja opracowała strategię komunikacyjną, wpisującą się w dotychczasowe działania Grupy Żywiec w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadzone m. in. w oparciu o „Dialog Społeczny" z mieszkańcami regionu. Do zadań On Board PR należeć będzie współtworzenie rubryki poświęconej marce w jednej z lokalnych gazet, koordynacja programu wspierającego inicjatywy sportowe w regionie, wsparcie komunikacji Święta Warki, które marka Warka sponsoruje od kilkunastu lat dla lokalnej społeczności oraz prowadzenie media relations. Ponadto w ramach prowadzonych działań agencja zorganizowała też konkurs dla kibiców w Warce, mający na celu zachęcenie mieszkańców do grupowania się podczas meczów Reprezentacji Polski i aktywnego dopingowania Biało-Czerwonych.

Ideą przewodnią projektu jest wspieranie wizerunku Warki jako oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej i promocja inicjatyw sportowych wśród lokalnej społeczności. Zaplanowane w kampanii działania będą odbywać się na terenie miasta i gminy Warka, gdzie powstaje popularna marka piwa.

Za realizację kampanii z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiada Aleksandra Lau, PR Consultant - Project Leader w dziale Retail & Entertainment, prowadzonym przez Tomasza Lisa.

Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu. Klasyczny lager, który zawdzięcza swój aromat starannie pielęgnowanemu polskiemu chmielowi. Jest to jedyne piwo o prawdziwej piwnej nazwie - „Warka" to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana z jednego warzenia. Jest to również jedyna w Polsce marka piwa, która posiada sieć własnych pubów „Piwiarnie Warki". Jest ich ponad 90 na terenie całego kraju. Warka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od sierpnia 2010 r.

On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network - jedną z największych sieci firm PR na świecie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję socialmediową Think Kong.

Dodatkowych informacji udziela:
Marcin Dalewski
On Board Public Relations Sp. z o.o.,
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-33,
e- mail: mdalewski@onboard.pl

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl