On Board PR dla projektów społecznych polskiej firmy farmaceutycznej Adamed


On Board PR dla projektów społecznych polskiej firmy farmaceutycznej Adamed
2009-03-25
On Board PR, na zlecenie firmy farmaceutycznej Adamed poprowadzi nowe edycje trzech ogólnopolskich programów edukacyjnych - „Serce na nowo”, „Odnaleźć siebie” oraz „Głęboki oddech”.

Polska firma farmaceutyczna Adamed powierzyła firmie On Board PR (www.onboard.pl) realizację tegorocznych edycji ogólnopolskich kampanii informacyjno-edukacyjnych: „Odnaleźć siebie”, „Serce na nowo” i „Głęboki oddech”. Działania realizowane w 2009 roku w ramach każdego z projektów mają na celu edukację oraz promowanie odpowiednich postaw społecznych w odniesieniu do zagadnień związanych z chorobami układu krążenia, zdrowiem psychicznym, przewlekłą obturacyjną chorobą płuc.

„Serce na nowo” to program edukacyjno-informacyjny, którego celem jest edukacja pacjentów, ich rodzin oraz społeczeństwa na temat chorób układu krążenia. Kampania odpowiada na wątpliwości, stereotypy i błędne zachowania dotyczące chorób układu krążenia. W ramach działań zaplanowanych na 2009 rok będą organizowane nieodpłatne konsultacje kardiologiczne oraz cykl warsztatów edukacyjnych.

Celem Ogólnopolskiego Programu Zmiany Postaw wobec Psychiatrii „Odnaleźć siebie” jest przełamanie barier społecznych związanych z leczeniem zaburzeń psychicznych oraz wyeliminowanie lęku przed wizytą u lekarza psychiatry. W 2009 roku działania w ramach programu „Odnaleźć siebie” będą skupiały się na problemach pacjentów ze schizofrenią.

Program Profilaktyczno-Edukacyjny „Głęboki Oddech” ma na celu walkę z Przewlekłą Obturacyjną Chorobą Płuc (POChP) i zmierza do zwiększenia w społeczeństwie świadomości istnienia POChP. Program informuje na temat objawów choroby, jej przyczyn oraz skutków. W ramach programu „Głęboki Oddech” w 2009 roku będą obywały się otwarte badania spirometryczne dla pacjentów oraz warsztaty edukacyjne dla lekarzy.

Dotychczas firma On Board PR odpowiedzialna była również za realizację działań z zakresu PR korporacyjnego dla firmy Adamed oraz licznych projektów społecznych z zakresu edukacji zdrowotnej. Za opracowanie i realizację wszystkich trzech projektów edukacyjnych zaplanowanych na 2009 roku odpowiada zespół Ewy Marczyk-Chłopeckiej z działu Healthcare firmy On Board PR.

Adamed (www.adamed.pl) polska firma farmaceutyczna specjalizująca się w produkcji leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii, ginekologii i leczeniu infekcji dróg moczowych. W ciągu ostatnich siedmiu lat w laboratoriach firmy opracowano ponad 20 patentów na własne formuły leków. Przedsiębiorstwo Adamed ze 100% udziałem kapitału polskiego powstało w 1986 roku. Funkcję Prezesa Zarządu pełni Maciej Adamkiewicz.

On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl