On Board PR dla Tork.


2009-06-17
On Board PR dla Tork – marki SCA Hygiene Products, jednego z największych na świecie producentów środków higienicznych.

Firma On Board PR rozpoczęła realizację działań PR dla marki Tork z portfolio SCA Hygiene Products. Umowa dotyczy doradztwa komunikacyjnego związanego z jednym z produktów. Celem projektu jest wzmocnienie wizerunku oraz zwiększenie świadomości marki Tork. Za realizację działań odpowiedzialny jest zespół Ewy Marczyk-Chłopeckiej pracujący w dziale Healthcare firmy On Board PR.  

SCA Hygiene Products Sp. z o.o. (www.sca.com, www.tork.pl) to międzynarodowa firma produkująca środki higieniczne, papier drukarski, opakowania. Posiada przedstawicielstwa w 60 krajach świata, zatrudniając łącznie ponad 50 tys. pracowników. W ubiegłym roku wartość sprzedaży firmy wyniosła blisko 11,5 miliarda Euro. Najbardziej znane marki Grupy SCA to Tork, Tempo, Zewa, Tena, Libresse.

On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
 

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl