OPINIAC.COM - przełom w zarządzaniu web user experience
Wystartowała innowacyjna platforma - opiniac.com, służąca do badania satysfakcji użytkowników serwisów WWW...
Przełom w zarządzaniu Web User Experience
Rusza innowacyjna platforma B2B - opiniac.com, służąca do badania satysfakcji użytkowników serwisów internetowych, oraz gromadzenia ocen i opinii na temat badanych witryn. Opiniac.com pozwala kształtować postać i funkcjonalność stron WWW, poprzez aktywne pozyskiwanie ekspertyzy od odwiedzających je internautów...
O opiniac.com
Projekt opiniac.com, który wszedł na rynek wraz z początkiem IV kwartału 2008, łączy wiedzę specjalistów z różnych dziedzin branży internetowej: użyteczności, technologii oraz badań. Celem przedsięwzięcia jest wprowadzenie w sektorze interaktywnym nowego standardu badań opinii internautów, opartego na niewymuszonych ocenach i odpowiedziach. Nawet najlepsze wyczucie, na temat tego, co użytkownicy sądzą o danym serwisie, nie jest wystarczająco dobre w porównaniu z faktycznie zgromadzoną oceną i komentarzami samych internautów - twierdzi Zbigniew Nowicki, CEO i założyciel platformy opiniac.com. Dlatego właśnie platforma, podobnie jak systemy statystyczne, pozwala na stały monitoring satysfakcji użytkowników korzystających z serwisu WWW - dodaje Piotr Wojnarowicz, odpowiedzialny za technologiczną stronę rozwiązania. Opracowany został zestaw wskaźników, które umożliwiają śledzenie w czasie istotnych parametrów opisujących poziom zadowolenia użytkowników z odwiedzanych przez nich serwisów internetowych. Jest to możliwe dzięki prowadzeniu deklaratywnego monitoringu, a nie doraźnych ocen, jak ma to miejsce w innych badaniach oferowanych na rynku. Analiza wyników badań opinii online jest bardzo pomocnym narzędziem w efektywnym zarządzaniu każdym serwisem internetowym, oraz w kształtowaniu jego funkcjonalności, klarowności treści i warstwy estetycznej - nadmienia Jerzy Legut, odpowiedzialny za stronę merytoryczną badań. Rozwiązanie pozwala dowiedzieć się, co użytkownicy myślą o „moim" serwisie internetowym. Korzystanie platformy w dłuższej pespektywie pozwoli poprawić wyniki ekonomiczne serwisu internetowego, typu: konwersja, świadomość marki, przejrzystość, klarowność lub procesy - podsumowuje Zbigniew Nowicki.
Kontakt
opiniac.com http://www.opiniac.com
Zbigniew Nowicki, CEO / Partner z.nowicki@opiniac.com
Nadesłał:
netafora
|