Opinie ekspertów Grupy Kafito w Ceneo
W kwietniu 2009 Grupa Kafito rozpoczęła szeroko zakrojoną współpracę z jedną z największych porównywarek cen w Polsce - Ceneo. To dobra wiadomość dla użytkowników obu serwisów, którzy zyskują dostęp do wiarygodnych i jeszcze pełniejszych informacji.
W ramach współpracy Grupa Kafito będzie na bieżąco dostarczać do Ceneo profesjonalne opisy oraz opinie o znajdujących się w serwisie towarach. Każdy użytkownik będzie mógł zapoznać się z tymi informacjami wybierając zakładkę Opinie Ekspertów umiejscowioną na podstronie z danym produktem.
Co te zmiany oznaczają dla użytkowników Ceneo? Przede wszystkim konsument zyskuje dostęp do najważniejszych, z punktu widzenia zakupów, informacji. Obok ceny, dodatkowo może zapoznać się z dokładnym opisem technicznym i opiniami innych użytkowników o wybranym towarze. Finalnie, przyjęte rozwiązania znacznie ułatwiają konsumentowi wybór pomiędzy danymi produktami oraz podjęcie decyzji o zakupie.
- Ideą serwisu Ceneo jest skupienie w jednym miejscu dokładnych informacji potrzebnych do porównania cen danego towaru w kilku sklepach jednocześnie. Grupa Kafito zwróciła naszą uwagę jako solidny partner i ekspert w dziedzinie motoryzacji, wnętrz oraz fotografii. Treści prezentowane w serwisach są wyczerpujące, co z punktu widzenia konsumenta wybierającego spośród oferty sklepów, jest ważne - mówi Karolina Ciborowska, Młodszy Specjalista ds. Marketingu firmy Ceneo.
Korzyści z współpracy odczuwają także użytkownicy Grupy Kafito. Publikujący artykuły dostają szansę zaistnienia już nie tylko na CentrumPR, ale także w jednej z najpopularniejszych porównywarek cenowych z Polsce.
- To kolejny krok w rozwoju Grupy Kafito, której serwisy cieszą się coraz większą popularnością i zaufaniem wśród Internautów. Współpraca podjęta z Ceneo, uchodzącą za największą porównywarkę cenową w Polsce, jest tego najlepszym potwierdzeniem - mówi Sławomir Połomski, administrator Grupy Kafito.
Na tę chwilę w ramach Ceneo znaleźć można, pochodzące z serwisów Grupy Kafito, opisy produktów o tematyce motoryzacyjnej (infomoto.pl), wnętrzarskiej (wnetrzedomu.pl) oraz fotograficznej (foto-news.pl). Firmy przewidują dalszą współpracę, w ramach której do Ceneo dostarczane będą materiały zaczerpnięte z pozostałych serwisów Grupy poświęconych takim branżom, jak: AGD, RTV, komputery, telefony, narzędzia, medycyna oraz ogród.
Więcej szczegółów znaleźć można na stronie www.kafito.pl oraz www.ceneo.pl.
Wasze komentarze (3):
-
DD , 2009-05-26 23:03:12
właśnie przeczytałem o tym na interaktywnie.com, ładnie się serwisy rozkręciły:)
Link do artykułu:
http://interaktywnie.com/newsy/3546-opinie-ekspertow-grupy-kafito-w-ceneo.html -
Rafal , 2009-05-25 16:36:22
W ceneo? Nieźle! Ciekawy jestem, jaka kolejna wielka firma doceni grupę K?
-
pey , 2009-05-25 16:33:59
Gratulacje!