Oracle CX Cloud z innowacyjnymi funkcjonalnościami w obszarze bsługi klienta


2015-11-03
Nowe rozwiązania branżowe oraz szereg rozszerzeń świadczą o zaangażowaniu firmy Oracle w ciągłe wprowadzanie innowacji w rozwiązaniu Oracle Customer Experience Cloud (Oracle CX Cloud), opartym na najbardziej niezawodnym, kompletnym i innowacyjnym pakiecie aplikacji do obsługi klienta w branży.

Przedsiębiorstwa mogą bez problemu korzystać z całego zakresu narzędzi marketingowych, sprzedażowych, usługowych, handlowych i społecznościowych w celu zapewnienia klientom wyjątkowej obsługi i uczynienia z nich ambasadorów marki.

Aby sprostać wciąż rosnącym oczekiwaniom klientów organizacje ze wszystkich branż muszą być w stanie zapewnić kompletną, innowacyjną ich obsługę we wszystkich kanałach sprzedaży – powiedział Rondy Ng, Senior VP, Applications Development, Oracle. Wprowadzając najnowsze rozszerzenia pakietu usług Oracle CX Cloud pomagamy organizacjom zdobywać przewagę konkurencyjną przez budowanie silniejszych więzi z klientami.

 Czytaj całość artykułututaj: http://erp-view.pl/it_solutions/oracle_cx_cloud_z_innowacyjnymi_funkcjonalnosciami_w_obszarze_bslugi_klienta.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl