Oracle finalizuje przejęcie firmy RightNow
Oracle wzbogaca swoją ofertę o zaawansowane możliwości obsługi klientów w chmurze, aby zapewnić jeszcze wyższy poziom ich satysfakcji.
Chcąc zagwarantować maksymalną lojalność swoich klientów, zdobyć wśród nich większą popularność oraz zwiększyć szanse na zdobywanie kolejnych zamówień, firmy muszą zapewnić ujednoliconą, spersonalizowaną i rzetelną obsługę klientów we wszystkich fazach tego procesu - podczas marketingu, sprzedaży i serwisowania produktów oraz udzielania do nich pomocy technicznej.
Oferta opracowanych przez firmęRightNow, liczących się na rynku narzędzi do obsługi klienta opartych na modelu przetwarzania w chmurze pomaga przedsiębiorstwom zapewnić znakomitą obsługę klientów przez Internet oraz za pośrednictwem sieci społecznościowych i telecentrów. Narzędzia te wejdą w skład platformy Oracle Public Cloud.
Połączenie najlepszego na rynku oprogramowania Oracle do obsługi marketingu, sprzedaży, handlu elektronicznego, wyszukiwania i analizy danych biznesowych z możliwościami usług oferowanych przez firmę RightNow pomoże obu firmom zapewnić wyjątkowo wysoki poziom obsługi klientów w spersonalizowany sposób, we wszystkich kanałach sprzedaży oraz punktach styku z klientami - w tym m.in. w Internecie, w sklepie, przez telefon lub za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Więcej szczegółowych informacji na temat strategii rozwoju produktów z połączonej oferty firm Oracle i RightNow dyrekcja firmy Oracle przedstawi podczas prezentacji w formie transmisji internetowej, która odbędzie się 31 stycznia o godzinie 18:00 czasu CET (9:00 czasu lokalnego).
Więcej informacji na temat tego oświadczenia i transmisji internetowej można znaleźć pod adresem http://www.oracle.com/rightnow.
Nadesłał:
Oracle
|