Oracle inauguruje konferencję Oracle OpenWorld 2013
W konferencji Oracle OpenWorld, która rozpoczęła się w niedzielę 22 września, weźmie udział ponad 60 tysięcy uczestników na których czeka 2500 sesji edukacyjnych.
W tym roku Larry Ellison, dyrektor generalny Oracle, wystąpi na sesji inauguracyjnej wraz z menedżerami ścisłego kierownictwa Oracle - takimi, jak Mark Hurd, Thomas Kurian, czy John Fowler.W tym samym czasie, co główna konferencja Oracle OpenWorld odbywają się spotkania JavaOne, MySQL Connect, oraz Oracle PartnerNetwork Exchange @ OpenWorld.Dodatkowo nowością są sesje w ramach cykli tematycznych HCM @ OpenWorld oraz CX @ OpenWorld.Przebieg konferencji będzie omawiany na bieżąco w kanale CNBC, a także transmitowany w Internecie na stronach oracle.com/openworld.
Na uczestników czeka:
- Ponad 2500 sesji edukacyjnych w ramach sesji Oracle OpenWorld, JavaOne, MySQL Connect oraz Oracle PartnerNetwork Exchange. 3500 referatów, w tym prelekcje ponad 1800 klientów i partnerów reprezentujących renomowane marki, takie jak ANZ Bank, AT&T, Boeing, Deutsche Telekom, Emirates, Facebook, GM, LinkedIn, Lego and Walgreens, którzy opowiedzą, jak wykorzystują technologie Oracle w swoich firmach. Ekspozycje wystawowe ponad 500 partnerów i klientów. Ponad 400 demonstracji produktów Oracle w kategoriach aplikacji, oprogramowania middleware, baz danych, serwerów i pamięci masowych, rozwiązań branżowych oraz infrastrukturalnych.
- Wystąpienia liderów branży IT na temat produktów, najnowszych osiągnięć technologicznych i planów na przyszłość oraz głównych strategii zwiększania wydajności i innowacyjności. Sesje branżowe z udziałem specjalistów ds. produktów Oracle oraz liderów branży, którzy omówią plany Oracle dotyczące realizacji różnych strategii biznesowych w wielu sektorach - od telekomunikacji i finansów, po ochronę zdrowia. Sesje edukacyjne prowadzone przez Oracle University, obejmujące zakresem tematycznym najbardziej aktualne trendy - takie, jak chmura, big data, czy nowoczesne systemy analityczne. W ramach konferencji wyodrębnione zostały 140 sesje prowadzone pod hasłem „CX @ OpenWorld", które są poświęcone strategiom marketingowym i sprzedażowym, mającym na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta. W cyklu „HCM @ OpenWorld" przewidziane są referaty i sesje na temat oprogramowania klasy HCM, do zarządzania personelem.
Nadesłał:
Oracle
|