Oracle informuje o wprowadzeniu na rynek najnowszej wersji platformy Oracle Service Cloud


2013-06-05
Nowa aplikacja oferuje zaawansowaną obsługę urządzeń mobilnych i wzbogaca możliwości wielokanałowego centrum kontaktowego na platformie Oracle Service Cloud.

Firma Oracle zaprezentowała właśnie najnowszą wersję platformy Oracle Service Cloud, w skład której wchodzi rozwiązanie Oracle RightNow oraz premierowa wersja aplikacji Oracle RightNow Mobile Agent App na urządzenia iPad.

Platforma Oracle Service Cloud oferuje teraz nowe możliwości zapewniania obsługi klientów, gdy agenci przebywają z dala od swojego biurka - w tym celu wykorzystuje funkcje aplikacji Oracle Fusion Tap na urządzenia iPad, która definiuje nowe standardy produktywności użytkowników przebywających w podróży.

Wchodząca w skład platformy Oracle Service Cloud aplikacja Oracle RightNow Mobile Agent App, zaprojektowana specjalnie dla agentów, specjalistów i kierowników mobilnych, pomaga zwiększyć produktywność i przyspieszyć rozwiązywanie problemów.

Wersja platformy Oracle Service Cloud udostępniona w maju 2013 r. zawiera także rozszerzenia do serwisu Customer Portal - umożliwia wykorzystywanie aparatów wbudowanych w urządzenia mobilne i oferuje optymalizację SEO (Search Engine Optimizer). Wyeliminowano w niej także zależność od technologii CSS i Javascript, co umożliwiło wykorzystanie szerszej gamy urządzeń mobilnych. Rozszerzenia te pozwalają klientom korzystać z usług z poziomu dowolnego urządzenia, łatwiej wyszukiwać treści mobilne oraz wzbogacać opisy problemów o zdjęcia.

Aplikacja Oracle RightNow Mobile Agent App oferuje następujące funkcje:

  • Możliwość wykorzystywania aplikacji na urządzenia iPad oraz innowacyjnych wzorców obsługi tych urządzeń, łatwa nawigacja i wbudowane aplikacje, takie jak aktualizowane na bieżąco mapy i aplikacja FaceTime.
  • Bezpieczny dostęp mobilny do najważniejszych informacji o usługach i asyście technicznej, w tym o kontach, kontaktach, incydentach i zadaniach.
  • Buforowanie offline w celu zapewnienia dynamicznej obsługi oraz zdalny dostęp do najważniejszych informacji nawet w przypadku braku połączenia z siecią.
  • Generowanie raportów na temat wydajności centrów kontaktowych oraz możliwość monitorowania wyjątków z dala od biurka.
  • Lepsza kontrola i skuteczniejsze monitorowanie sytuacji dzięki ulepszeniu kontroli transakcji, rejestrowaniu w dzienniku informacji diagnostycznych, kontroli dostępu po stronie serwera iinnym usprawnieniom.
  • Aplikacja dostępna w sklepie internetowym Apple App Store, łatwa do zainstalowania, zmożliwością konfigurowania przez użytkowników biznesowych.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl