Oracle kupuje firmę ATG
Transakcja pozwoli firmie Oracle opracować najlepsze w swojej klasie rozwiązanie CRM do obsługi różnych kanałów sprzedaży.
Oracle poinformował o podpisaniu umowy przejęcia firmy Art Technology Group Inc. (ATG), czołowego dostawcy oprogramowania do obsługi handlu elektronicznego oraz powiązanych z nim aplikacji do optymalizacji sprzedaży.
Przejęcie następuje w drodze transakcji gotówkowej w wysokości 6,00 USD za akcję, czyli za kwotę ok. 1 mld USD.
· Rozwiązania ATG umożliwiają przedsiębiorstwom zapewnianie spójnej obsługi klientów online z wykorzystaniem zaawansowanych usług handlowych, marketingowych, personalizacji treści, zautomatyzowanego generowania rekomendacji oraz usług pomocy online dla klientów.
· Oferowana przez ATG platforma handlu elektronicznego to najwyżej oceniane w branży rozwiązanie do obsługi różnych kanałów sprzedaży. Platforma ta stanowi doskonałe uzupełnienie udostępnianych przez firmę Oracle systemów CRM i ERP oraz aplikacji do obsługi handlu detalicznego i łańcucha dostaw, a także jej oferty oprogramowania warstwy pośredniej i technologii do analizy danych biznesowych. ATG oferuje także aplikacje do optymalizacji sprzedaży, które zapewniają firmom możliwość podniesienia poziomu zadowolenia klientów poprzez natychmiastową obsługę i zautomatyzowane generowanie rekomendacji.
· Działając wspólnie, Oracle i ATG zamierzają pomóc firmom w osiąganiu wyższych przychodów, zwiększeniu lojalności klientów, podniesieniu wartości marki, osiąganiu lepszych wyników operacyjnych oraz zwiększeniu prężności biznesowej w środowiskach sprzedaży online i tradycyjnej.
· Transakcja wymaga jeszcze zaakceptowania przez akcjonariuszy oraz uzyskania wymaganych przepisami zezwoleń i spełnienia innych zwyczajowych warunków. Przewiduje się, że zostanie sfinalizowana na początku 2011 r.
Wypowiedzi towarzyszące
„W wyniku konwergencji różnych kanałów sprzedaży ― tradycyjnych i online ― oraz potrzeby zwiększenia przychodów i lojalności klientów, przedsiębiorstwa z wielu branż poszukują ujednoliconej platformy handlowej i CRM, która umożliwiłaby im bezproblemową obsługę różnych kanałów sprzedaży” ― powiedział Thomas Kurian, wiceprezes Oracle ds. rozwoju produktów. „Połączenie uzupełniających się technologii i produktów firm Oracle i ATG pozwoli nam udostępnić ujednoliconą platformę handlową i CRM następnej generacji do obsługi różnych kanałów sprzedaży".
„Ponad 1000 przedsiębiorstw międzynarodowych korzysta dziś z rozwiązań ATG, aby poprawić jakość swoich interakcji online z klientami” ― powiedział Bob Burke, prezes i dyrektor generalny ATG. „Połączenie to pozwoli im skuteczniej zintegrować wszystkie prowadzone działania handlowe ― zapewniając bardziej spójną i fachową obsługę klientów we wszystkich kanałach interakcji, w tym w ramach sprzedaży online, w sklepach, przy użyciu urządzeń bezprzewodowych oraz za pośrednictwem telecentrów”.
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Katarzyna.Pilarska@oracle.com
Oracle Polska na Facebooku
http://www.facebook.com/OraclePolska
Blog Oracle Polska
http://oracle-pl.blogspot.com/
Nadesłał:
Oracle
|