Oracle kupuje Responsys


2013-12-27
Firma stworzy największy na świecie marketingowy system działający w chmurze, dzięki dołączeniu do swojej oferty wiodącej chmurowej platformy marketingu bezpośredniego.
Oracle ogłosił sfinalizowanie umowy na temat przejęcia firmy Responsys, Inc. (NASDAQ: MKTG), wiodącego na świecie dostawcy oprogramowania do zarządzania marketingiem w modelu B2C (Business to Customer), działającego w chmurze. Wartość transakcji, to 27 USD za akcję, co przekłada się na ogólną kwotę ok. 1,5 miliarda USD. 

Systemy Responsys są używane przez największe firmy dostarczające usługi B2C, gdzie służą do połączenia marketingowych procesów odbywających się wszystkich kanałach kontaktów z klientami – takich jak email, urządzenia przenośne, czy platformy społecznościowe, na masową skalę.

Dołączenie oprogramowania Responsys rozszerzy zakres funkcjonalności systemów Oracle Customer Experience Cloud oraz Oracle Marketing Cloud, zajmujących się obsługą procesów sprzedażowych, usługowych, obsługą klienta, serwisów społecznościowych i marketingiem. 
Połączenie oprogramowania Responsys i Oracle Eloqua w chmurze Oracle Marketing Cloud, da szefom marketingu potężne narzędzia do działania na jednej, wspólnej platformie, jednocześnie w modelu B2B i B2C, co przyniesie radykalne zwiększenie jakości obsługi klientów i ich satysfakcji, dzięki nowym możliwościom interakcji w ciągu całego cyklu kontaktów z nimi.

Transakcja będzie sfinalizowana w pierwszej połowie roku 2014, po spełnieniu wszystkich zwyczajowych warunków. Pełną treść informacji prasowej na temat połączenia Oracle i Responsys można przeczytać pod adresem http://www.oracle.com/responsys.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl