Oracle oferuje firmom europejskim możliwość wykupienia abonamentu na usługę Oracle CRM On Demand


Oracle oferuje firmom europejskim możliwość wykupienia abonamentu na usługę Oracle CRM On Demand
2011-02-09
Firma Oracle poinformowała, że europejscy klienci instytucjonalni mogą teraz korzystać z oferowanej przez Oracle aplikacji w modelu SaaS (software as a service ― oprogramowanie udostępniane jako usługa) pod nazwą Oracle CRM On Demand, udostępnianej bezpiecznie w hostingu na terenie Europy.

Oracle CRM On Demand to aplikacja udostępniana jako usługa przez Internet, która pozwala zwiększyć produktywność i efektywność pracowników zajmujących się sprzedażą, serwisem i marketingiem, zatrudnionych w przedsiębiorstwach i instytucjach z sektora publicznego i prywatnego.

Klienci, którzy wybiorą aplikację Oracle CRM On Demand, mogą także zdecydować się na przechowywanie danych swoich klientów na terenie Unii Europejskiej, w środowisku udostępnianym w hostingu przez firmę Oracle. Większość innych dostawców systemów CRM SaaS udostępnia te aplikacje w hostingu poza terenem UE lub powierza hosting danych swoich klientów firmom zewnętrznym.

To posunięcie firmy Oracle zapewni znacznie większej liczbie przedsiębiorstw i instytucji europejskich, zwłaszcza tych z sektora publicznego i finansowego, nowy sposób korzystania z możliwości systemów CRM oferowanych jako usługa. Jednocześnie pomoże im podjąć działania gwarantujące osiągnięcie własnych celów dotyczących zapewniania bezpieczeństwa informacji i zgodności z przepisami w zakresie zarządzania danymi na terenie Europy.

Firma Oracle ma już wielu stałych klientów (od 20 do ponad 10 tys. użytkowników), którzy w celu zwiększenia wydajności swojego przedsiębiorstwa korzystają z aplikacji Oracle CRM On Demand za pomocą łatwej w obsłudze technologii internetowej.

Jedna prosta miesięczna opłata abonamentowa („na użytkownika”) obejmuje wszystkie funkcje, których potrzebuje przedsiębiorstwo lub instytucja ― moduły sprzedaży, serwisu i marketingu z wbudowanymi funkcjami analitycznymi i graficznymi do tworzenia raportów oraz funkcjami do obsługi klientów i do automatycznego instalowania aktualizacji.

Wypowiedź towarzysząca

„Oracle CRM On Demand to nasza najszybciej rozwijająca się aplikacja. Możliwość lokalnego hostingu tej aplikacji stanowi ważny krok naprzód we wdrażaniu technologii SaaS w przedsiębiorstwach europejskich, gdyż duże firmy oraz organy regulacyjne z terenu Europy przykładają coraz większą wagę do zapewnienia bezpieczeństwa danych poufnych swoich klientów” ― powiedział Steve Fearon, wiceprezes Oracle, szef działu CRM On Demand na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). „Widzimy, że wiele dużych i średnich przedsiębiorstw chce skorzystać z modelu udostępniania i modelu biznesowego opartego na technologii SaaS. Obecnie, dzięki hostingowi danych klientów w ramach UE, firma Oracle otwiera tę możliwość przed przedsiębiorstwami, które potrzebują systemu CRM SaaS i chcą skorzystać z tej opcji w celu hostingu swoich danych z terenu Europy”.

Informacje dodatkowe

· Oracle CRM on Demand

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Katarzyna.Pilarska@oracle.com

Oracle Polska na Facebooku

http://www.facebook.com/OraclePolska

Blog Oracle Polska

http://oracle-pl.blogspot.com/

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl